Avatar billede mohamedinho Nybegynder
16. januar 2009 - 16:36 Der er 12 kommentarer

forslag til antivirusprogram

Jeg befinder mig nu i en valgsituation, hvor jeg er i tvivl om hvilket antivirusprogram, jeg skal vælge. Kan jeg få gode råd eller forslag til hvilket af de to programmer, der bedst kan beskytte min PC . Nemlig Norton antivirus eller Panda Antivirus Pro 2009. hvis du har et bedre forslag, tager jeg gerne i mod det.
Avatar billede Slettet bruger
16. januar 2009 - 16:43 #1
hvad med et gratis avast på dansk hvis du ønsker det. vælger du den engelske version bliver det kun sagt ved opdatering på engelsk.

http://www.avast.com/eng/download-avast-home.html

du skal inden 60 dage lade dig registrere her ellers ophører det med at fungere

registrering

http://www.avast.com/eng/home-registration.php

avast kan det samme som de andre og opdaterer sig selv.

har aldrig været ude for det har fejlet.

ud over virus program er mit råd til dig også at hente det her gratis program og hver dag opdatere det inden brug.

http://www.malwarebytes.org/

m.v.h
Avatar billede f-arn Guru
16. januar 2009 - 19:45 #2
Jeg kender ikke Panda men Norton har uden problemer beskyttet min PC i mange år.
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. januar 2009 - 20:30 #3
Avatar billede lablo Nybegynder
16. januar 2009 - 22:07 #4
her er også et bud

Avg
http://free.avg.com/
har kørt upåklageligt på de pcere jeg har installeret den på (gratis version).
Avatar billede lablo Nybegynder
16. januar 2009 - 22:13 #5
Generelt er alle AV programmer stort set ens. det er lidt en religions krig, men det man skal sikre sig er at de skal have et spyware modul i sig ud over den almindelige AV scanner. Som en betalings scanner kan jeg anbefale Mcafee, den benytter jeg på arbejdet og er ret stabil

hvis ikke så er AVG stadig et godt bud.
Avatar billede coderdk Praktikant
16. januar 2009 - 22:22 #6
Jeg ville ikke vælge Panda og SLET ikke Norton. Som treatmenice og lablo skriver, ville jeg vælge Avast eller AVG Free.

Et alternativ er Avira's AntiVir: http://www.free-av.com/

Hvorfor betale, når der er tre rigtig gode gratis antivirusprogrammer? :)
Avatar billede lablo Nybegynder
16. januar 2009 - 22:33 #7
nej jeg vil heller ikke vælge Norton. Det er til mere gene end gavn, har desværrer haft mange dårlige erfaringer med denne også. Ikke at maskiner er inficeret, men mere at den blokkere for programfunktioner, internetadgang og sløver pcén ned unødigt.
18. januar 2009 - 20:30 #8
18. januar 2009 - 20:31 #9
<mohamedinho>: Skal du vide mere ?

For du vender vel tilbage igen ?
http://expfaq.dk/
15. maj 2010 - 16:56 #10
<mohamedinho>: Skal du vide mere ?

Nå - det har du så glemt ???
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. maj 2010 - 19:28 #11
Sidst på 15. maj 2010 kl. 16.40

Det har han faktisk ikke, men jeg undrer mig over at han ikke lige skriver her så ...?
21. juni 2010 - 12:09 #12
Hej mohamedinho

Jeg hedder Kim og er Dansk supporter hos Mysecuritycenter, jeg kan varmt anbefale dig at prøve, vores helt gratis antivirus program som du kan hente her www.myfreeantivirus.dk

MYFREEAntivirus 2010 er en meget omfattende sikkerhedspakke hvor vi, som de eneste i verden, tilbyder gratis support på et gratis produkt. Du kan hente din egen version på www.myfreeantivirus.dk
I øvrigt er www.myfreeantivirus.dk sponsor for Super Brian, som vi jo snart skal se bokse igen.

http://www.ekstrabladet.dk/sport/anden_sport/boksning/article1355084.ece

Hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp kan jeg altid kontaktes på: kim.b@mysecuritycenter.com

Venlig hilsen

Kim
Mysecuritycenter support