Avatar billede tummas Nybegynder
12. januar 2009 - 10:20 Der er 1 løsning

Tildele opgave til flere personer

Hvis jeg tildeler en opgave til flere personer, så kommer der en meddelelse om at opgaven på min opgaveliste ikke bliver opdateret, og det bliver den heller ikke.

Er der nogen der kan hjælpe mig med, hvordan jeg opretter en opgave, tildeler den til en person, samt at flere personer incl. mig selv kan følge med i hvordan opgaven skrider frem?
Avatar billede tummas Nybegynder
14. februar 2009 - 16:22 #1
Trækker spørgsmål tilbage da der tilsyneladende ikke er nogen der kan svare på det.