Avatar billede mvesth Nybegynder
11. januar 2009 - 19:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ekstern Harddisk - Forslag

Hej,

Jeg tænker på at købe en ekstern harddisk til at have backup af mine billeder, dokumenter, film, musik osv.

Den skal være lille (2.5") og kunne tilsluttes eSata. Og vigtigst af alt - den skal være billig. Den skal have omkring 320 gb harddisk - 200gb eller 500gb er også ok, bare jeg får meget for pengene.

Jeg er villig til selv at samle en - køb af harddisk + case, hvis det kan svare sig?

Men jeg vil helst købe den færdig lavet ;)

Kom med forslag, og begrund gerne med en anmeldelse eller andet :)

Glæder mig til at høre fra jer!

Og mange tak på forhånd! :D
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. januar 2009 - 20:26 #1
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For a få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

(Det står der i en stor orange boks når man opretter spørgsmål her...)
Avatar billede mvesth Nybegynder
21. januar 2009 - 17:26 #2
ok :)

er ny her på siden :)

kan du så sige mig hvilket forum der er bedst egned til dette spørgsmål? Så får du også de 200 point :)

mange tak på forhånd :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. januar 2009 - 20:08 #3
Dette forum er et bedste, men du kan bruge denne kategori: http://www.eksperten.dk/spm/Hardware/PC

Luk her ved at lave et svar du selv accepterer.
Avatar billede mvesth Nybegynder
22. januar 2009 - 15:03 #4
Ok mange tak for hjælpen :)