Avatar billede nellem Nybegynder
09. januar 2009 - 23:41 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Skype i IE

Jeg har det irriterende problem, at på de websider der er anført telefonnummer, går Skype ind og skjuler det halve af nummeret, som ændres til et link, til opkald via Skype.

Hvordan kan jeg fjerne dette?

(Der ligger også et Skype-ikon i min browser, men uanset hvor tit jeg fjerner det, vender det tilbage ved genstart af browseren.
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. januar 2009 - 14:11 #2
deaktiver skype ie plugin - så er problemet løst.

Findes under tilføjelsesprogrammer i IE - deaktiver her.
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. januar 2009 - 14:11 #3
P.s. hedder Skype Addon
Avatar billede nellem Nybegynder
10. januar 2009 - 20:23 #4
Hej vejmand

Tak for link, som var med til at give løsningen. I første omgang hjalp det ikke blot at deaktiver Skype Plugin i tilføjelsesprogrammer. Men da jeg kunne forstå på det billed, som er vist i dit link, at jeg må have sat kryds i det felt, som hedder "Install Skype Plugin i IE, den gang jeg installerede Skype, fjernede jeg installationen af Skype helt og derefter foretog jeg en ny installation.
Herefter var plugin fjernet helt.

Du får derved de 100 point - og det er så mit næste problem. Hvordan gør jeg det. Jeg har skrevet denne tekst under "Svar" og ikke "Kommentar" og håber derved, det vil være tilstrækkeligt.
MVH
nellem
Avatar billede nellem Nybegynder
10. januar 2009 - 20:26 #5
Jeg prøver 1 gang til...
Avatar billede vejmand Juniormester
10. januar 2009 - 20:58 #6
Velbekomme, husk at sende egne indlæg som "Kommentar" og ikke som "Svar".
"Svar" er tiltænkt løsningen, så der kan tildeles point for hjælpen.  :-)

http://www.expfaq.dk/
Især her: http://www.expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar

Altså, hvis der ikke er lagt et "Svar", bér du hjælperen om at sende "Svar".
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. januar 2009 - 16:56 #7
Deaktivering af plugin virker her.