Avatar billede chivaz Nybegynder
07. januar 2009 - 18:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Et klik åbner to vinduer

Jeg har en genvej til Internet Explorer 7 i min proceslinje. Ofte når jeg klikker på den, åbner der _to_ vinduer.
Er selvfølgelig sikker på at jeg kun klikker en gang.

Hvad kan årsagen være?
Avatar billede vejmand Juniormester
07. januar 2009 - 18:38 #1
Du har måske to linjer under: Funktioner -> Internetindstillinger -> Generelt -> Startside
Avatar billede chivaz Nybegynder
07. januar 2009 - 18:50 #2
Nej.
Avatar billede vejmand Juniormester
07. januar 2009 - 19:16 #3
Gør den det samme, hvis du højreklikker på ikonet og vælger "Åbn"?
Hvis ikke, så kunne det tyde på en muse-fejl, altså at den på en måde registrerer to klik...
Avatar billede chivaz Nybegynder
07. januar 2009 - 19:34 #4
Nu har jeg prøvet at åbne et vindue via højreklik en 50-60 gange, uden at det skete en eneste gang. Så 'ser ud til' det kun sker ved almindelig klik.

Hænder for øvrigt også at jeg skal klikke på krydset to gange for at lukke/før der sker noget.
Avatar billede chivaz Nybegynder
07. januar 2009 - 19:42 #5
Jeg må nok have fat i en ny mus. Og så håbe at det er en træffer, så pengene ikke er spildt. Men den kan vel ikke koste en herregård.
Avatar billede vejmand Juniormester
07. januar 2009 - 23:39 #6
Oki, jeg sender et "Svar" til accept, hvis det kunne bruges, ellers afviser du bare.  :-)
Avatar billede chivaz Nybegynder
08. januar 2009 - 18:15 #7
Tyder mere og mere på det er musen. Klikker jeg eksempelvis en gang på en e-mail, åbner den ofte alligevel. Skal som bekendt først ske ved dobbeltklik.