Avatar billede hillmann Nybegynder
06. januar 2009 - 13:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Pivot tabel excel

Hej.
Er det muligt hvis jeg har en pivot tabel indeholdende en masse afdelinger som et datapunkt, at få den automatisk til at splitte disse afdelinger ud til hvert sit "ark".
Det er en budgetopfølgning for mange afdelinger, kunne godt tænke mig dette kunne gøres automatisk så jeg ikke skal gøre det manuel.
VH. Bo
Avatar billede vejmand Juniormester
06. januar 2009 - 16:47 #1
Du undrer dig måske over der ikke er nogen der svarer på dit spørgsmål.
Så prøv at se her: http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=hillmann&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp

Hvis du fortsat vil forvente at få hjælp herinde, vil det nok være en rigtig god idé at lukke dine gamle spørgsmål, eller i det mindst give lidt feedback.  :-)
Avatar billede hillmann Nybegynder
07. januar 2009 - 09:07 #2
Hej.
Ohhh i see.
Men hvordan lukker jeg et spørgsmål...der står bare send.
Håber du kan hjælpe mig, så vil jeg da få ryttet lidt op i mine spørgsmål.
Bo
Avatar billede vejmand Juniormester
07. januar 2009 - 13:22 #3
http://www.expfaq.dk/
Især her: http://www.expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar

Altså, hvis der ikke er lagt et "Svar", bér du hjælperen om at sende "Svar".
Hvis spørgsmålet er "død" uden hjælp, sender du selv et "Svar" som dy efterfølgende accepterer.

Du sender et "svar" ved at flytte den lille prik ude til venstre for boksen, du skriver i.
Avatar billede hillmann Nybegynder
07. januar 2009 - 14:06 #4
.
Avatar billede hillmann Nybegynder
07. januar 2009 - 14:11 #5
Så skulle der være ryttet op, tak for hjælpen.
Kunne du hjælpe mig med excel pivot spørgsmålet?