Avatar billede marianneit Nybegynder
05. januar 2009 - 17:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Apple software!

Jeg har et problem med afinstaller apple software update på min pc.
Når jeg forsøger at gøre det gennem  tilføj eller fjern programmer kommer der en fejl med at softwaren ikke findes, men den står på min liste i tilføj eller fjern programmer og den fylder 2,15Mb og da det ikke virkede har jeg slettet alt der har med apple at gøre, men det hjalp ikke!
Problemet er at jeg skal hav apple itunes installeret på computeren og den vil ikke installeres før den gamle version af apple software update er afinstalleret.
Er der nogen der har en løsning på det problem?
Avatar billede Slettet bruger
06. januar 2009 - 10:20 #1
hent det her gratis på dansk program og lade det afinstallere det. det kan også fjerne rester under win manager.

advanced systemcare free 3.11

http://www.iobit.com/advancedwindowscareper.html?Str=download

der er også indbygget restore hvis man dummer sig i den.
Avatar billede Slettet bruger
06. januar 2009 - 10:21 #2
det er lige meget hvor du henter den fra og du behøver ikke registrere dig
Avatar billede marianneit Nybegynder
07. januar 2009 - 15:47 #3
Det hjalp ikke helt på problemet!?

Men det gjore dette link:
http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=1070057

Ellers tak for hjælpen.