Avatar billede mr_falle Nybegynder
05. januar 2009 - 14:53 Der er 5 kommentarer

Oprette installationspakker

Hej

Hvilke programmer bruger I til at oprette installationspakker?
Avatar billede ladyhawke Novice
05. januar 2009 - 15:34 #1
Visual Studio, eller Install Shield, hvis det skal være avanceret
Avatar billede mr_falle Nybegynder
05. januar 2009 - 21:17 #2
Jeg har prøvet med Visual Studio 2008, og det er også lykkedes mig, men jeg kan bare ikke lave så man kan opdatere sin installation, uden først at skulle i tilføj/fjern programmer.....

Og jeg synes at InstallShield, lige er dyrt nok....

Nogle der bruger andre "billigere" programmer til at lave deres installations filer i?
Avatar billede falster Ekspert
05. januar 2009 - 21:47 #3
Et "must" - Inno Setup. Som de selv skriver, er det et stykke freeware, der på mange måder udkonkurrerer købeprogrammer:

http://www.jrsoftware.org/isinfo.php
Avatar billede ladyhawke Novice
07. januar 2009 - 08:17 #4
Enig i at InstallShield er pebret, men det spurgte du jo ikke om ;o)
Avatar billede mr_falle Nybegynder
25. februar 2009 - 12:33 #5
ladyhawke <- smid svar bruge Visual Studio.