Avatar billede master_nemo Nybegynder
30. juni 2001 - 15:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Lightwave 3D

jeg har lavet et billede i Lightwave 3D 5.5 og jeg vil godt ha gamt det som en PSD Fil...hvordan?..jeg prøver under render men der kommer aldrig noget i den folder jeg siger den skal gemme filen i!..plz hjælp... bare en forklaring på hvordan man gør!

/MN
Avatar billede eltempogigante Nybegynder
30. juni 2001 - 15:47 #1
Det du har gjort er rigtigt nok. Der må være noget galt med din plug-in til at gemme i psd format. Prøv at geninstallere plugin\'en eller genstart lightwave. Hvis det ikke hjælper må du vel bare gemme i tga format og lave billedet om til psd i photoshop.
Avatar billede master_nemo Nybegynder
30. juni 2001 - 18:16 #2
ok....tak..jeg havde nu ikke prøvet i tga..men den kune godt gøre det i \"iff\" format...

/MN
Avatar billede master_nemo Nybegynder
03. juli 2001 - 23:27 #3
hmm..kan ikke lave det til tga format... why?...

/MN
Avatar billede alsace Nybegynder
04. juli 2001 - 15:22 #4
Det kan være du ikke har importeret Loader og Savers plug\'in\'en i Layout.
Avatar billede eltempogigante Nybegynder
11. juli 2001 - 12:32 #5
Jeg har før haft problemer med mine filer hvis jeg ikke skriver den nøjagtige fil endelse... Hvis nu jeg vil gemme i \".tga\" format og vil kalde billedet \"ocean\" så skal jeg huske at skrive \"ocean.tga\".
Avatar billede master_nemo Nybegynder
14. august 2001 - 18:26 #6
fik det til at virke på en anden måde.. men tak ellers :o)

/MN
Avatar billede alsace Nybegynder
03. september 2001 - 11:24 #7
Hvordan?? fortæl fortæl så vi alle kan gavne af det i tilfælde af ligende problemer :)