Avatar billede jacobschwartz Nybegynder
30. december 2008 - 16:48 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

skifte router

Vi har fået router gennem min fars arbejde, men alle instillinger er låste, og tdc tager 950 kr for at ændre en instilling.
Vi har tænkt os at skifte den ud, men kan min far så stadig arbejde med sap (sap er et stort nætverks program)?
Avatar billede riversen Nybegynder
30. december 2008 - 17:15 #1
formentlig ikke. Henvend dig til din fars IT-afdeling.
Avatar billede riversen Nybegynder
30. december 2008 - 17:16 #2
SAP er iøvrigt et større ERP system ;)
Avatar billede jacobschwartz Nybegynder
30. december 2008 - 17:48 #3
tror heller ikke der kan ske noget, men min far er aligevel i tvivl, men hvad skulle der ku ske?
Avatar billede riversen Nybegynder
30. december 2008 - 18:13 #4
det jeg mener er: kan min far så stadig arbejde med SAP --> formentlig ikke.

Men hvordan kobler din far på SAP? Har han en VPN forbindelse? Hvis ikke han bruger VPN er det måske en MPLS, hvor port 1 går til arbejde og resten er privat? I det tilfælde, vil han ikke kunne logge på med jeres egen router.
Avatar billede jacobschwartz Nybegynder
30. december 2008 - 19:59 #5
han bruger citrix til at koble sig på
Avatar billede riversen Nybegynder
30. december 2008 - 21:26 #6
ok, så er det ikke noget probelm.
Avatar billede jacobschwartz Nybegynder
30. december 2008 - 22:15 #7
er du 100% sikker på at der ikke sker noget? Eller er der en risiko?
Avatar billede riversen Nybegynder
31. december 2008 - 08:27 #8
Hvis der med Citrix menes en CSG løsning med webinterface, hvor man logger på etc, så ja. Iøvrigt kan du jo bare skifte tilbage til TDC's router, hvis der skulle være problemer.
Avatar billede jacobschwartz Nybegynder
31. december 2008 - 10:24 #9
er ny her, hvordan lukker man en tråd og giver point?
Avatar billede jacobschwartz Nybegynder
31. december 2008 - 12:20 #10
med "så ja" mener du så at der ikke er risko for at noget går galt?
Avatar billede jacobschwartz Nybegynder
18. januar 2009 - 21:40 #11
vis du vil ha point, skal du lige sende lidt tekst som et svar :D
Avatar billede riversen Nybegynder
19. januar 2009 - 06:01 #12
behold dem bare.
Avatar billede jacobschwartz Nybegynder
08. februar 2009 - 18:43 #13
okay tak :D