Avatar billede squazz Novice
30. december 2008 - 12:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Høre mit musik online?

Hey eksperter

Jeg ved ikke om dette er den rigtige kategori, ellers må I undskylde.

Jeg har surfet lidt på nettet efter et online musikbibliotek. Jeg ved der findes services som MP3Tunes (http://mp3tunes.com/) og MediaMaster (http://mediamaster.com/), men her skal jeg uploade til deres servere...
Er det ikke muligt at finde en tjeneste/program som man kan installere/implantere på sit webhotel i stedet for?

Jeg mener jeg for et par år siden fandt et program som kunne, men jeg var selvfølgelig ikke smart nok til at gemme linket, DOH! :P

Håber I kan hjælpe, spørg endelig hvis der er noget I vil have uddybet :)
Avatar billede ejldk Nybegynder
30. december 2008 - 14:49 #1
har ikke helt forstået det.
Men måske er deezer.com noget ? der kan du da få en embedded player på din side... og de har en masse musik...
Avatar billede squazz Novice
30. december 2008 - 16:31 #2
Hmm,

Det jeg søger, er egentligt en musikafspiller som jeg kan installere på min server...
Jeg ønsker at uploade mit musik på min egen server, og så streame musikken derfra. Altså, så det er mig muligt at høre mit musik lige meget hvor i verdenen jeg er, så længe jeg er ved en computer med internetadgang...'

www.deezer.com er også ulovligt da det ikke er dit eget musik, og kunstnerne ikke har givet tilladelse til at musikken ligger der... Derudover er det også en offentlige side... (Snakkede med APG om det)
Avatar billede squazz Novice
01. januar 2009 - 16:04 #3
Ingen der har nogle idéer?
Avatar billede squazz Novice
07. januar 2009 - 15:01 #4
lukker pga. manglende svar