Avatar billede migselv123 Nybegynder
27. december 2008 - 18:53 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Skullcandy INK'D vs. Smoking Buds

Hey..
Jeg er på udkig efter nogle In-Ears til min iPod 4G.
Jeg har kigget på Skullcandy da jeg har hørt godt om det mærke.. Fandt 2 de havde lavet; INK'D og Smoking buds, men hvilke er bedst? Håber nogen kan svare mig eller sige deres mening om dem.
Jeg høre mest Rock - Rap - Techno (Hardstyle), så det skal værel med en god bass!
Jeg har før haft Creative EP-630 super; Ja. Men giver alt for tidligt op, har ødelagt 2/3 stykker af dem nu, så nu ville jeg prøve noget andet..
Håber nogen kan fortælle mig lidt om INK'D og Smoking..

Hvis i har andre forslag til nogen er i velkomme til at fortælle dem, pris: Maks 250kroner!
Farver: Hvid og Sort, ikke andre :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. december 2008 - 19:47 #1
Min erfaring er at Apples er de bedste, så køb de originale.
Avatar billede migselv123 Nybegynder
28. december 2008 - 00:54 #2
Naarh.. De er ikke in-ear dvs. alt for meget støj udefra
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. december 2008 - 20:17 #3
Mente MA360 fra Apple.
Lanyard in-ear.
http://www.proshop.dk/showproduct.aspx?prodid=75704
Avatar billede migselv123 Nybegynder
28. december 2008 - 23:21 #4
hmm, har set flere steder der ikke skal meget til før de skratter + at de ikke sidder fast i øret`?
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. december 2008 - 11:55 #5
"set"?
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. december 2008 - 11:56 #6
De virker perfekt. Det er jo skadeligt for hørelsen at skrue for meget op...
Avatar billede migselv123 Nybegynder
22. januar 2009 - 20:43 #7
er rigtig nok, ind som svar
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. januar 2009 - 21:08 #8
:)