Avatar billede alios Nybegynder
22. december 2008 - 08:37 Der er 1 kommentar

acess to the path denied?

Hejsa,
Jeg er ny i c# og er stødt på problemet med adgang til forskelige mapper...
Er der nogen der kan fortælle mig hvad man skal gøre for at få adgang til fx. Windows\temp?

På forhånd Mange tak :)
Avatar billede montago Praktikant
22. december 2008 - 11:28 #1
er det en hjemmeside, console eller win app ???

hvis det er hjemmeside, skal du sørge for at brugeren har adgang til mappen
1. lade brugeren logge på med en Admin account (iis settings)
2. skrive rettigheder om på hele computerens mapper (idiot metode)

hvis det er console/win - skal du køre programmet som administrator (højreklik + kør som)