Avatar billede kawasakikaare Nybegynder
18. december 2008 - 19:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Far cry 2, og GTA IV

Hej eksperter.

Jeg har lige fået opgraderet min computer, en hel del så jeg kunne spille de nyeste spil. men da jeg så har installeret Far Cry 2, åbner den spillet fint nok, jeg går ind og laver en ny historie og det starter med at man sidder bag i en jeep der køre, pludselig forsvinder føreren af bilen, og dukker op igen efter lidt tid, det gentager sig et par gange, før spillet sætter sig i hak, og jeg bliver nød til at lukke det med Job Liste.

Da jeg så Installerede GTA IV gjorde den noget af det samme, bortset fra at her ryster kameraet meget, spillet "lacker", og nogle gange kan jeg ingen gang komme ind i spillet.

Jeg har seneste drivere installeret, og jeg har prøvet at nedsætte resolution, antialising osv. Nogen ide om hvad det an være?

Mit system:
Win xp pro sp 3
AMD Athlon 64 x2 Dual Core 6000+ 3,1ghz
ATI Radeon HD 4800 512mb 400mhz
2gb ram
Realtek HD (Lydkort).
Avatar billede hmortensen Nybegynder
18. december 2008 - 20:07 #1
Er det lovlige udgaver af spillene?
GTA symptomerne er de samme som står omskrevet for diverse cracks.
Avatar billede ejldk Nybegynder
18. december 2008 - 22:45 #2
med hensyn til GTA IV, syntes jeg at du skal gå ud og købe spillet i butikken, før du begynder at klage over at det ikke virker...
Avatar billede Slettet bruger
19. december 2008 - 17:55 #3
hej kawasakikaare jeg har begge spil LOVLIGT og har ikke haft nogle problemer med dem udover at der lige er det at for at kunne køre gta nogenlunde flydene skal du nok have en lidt større computer og så som de andre sige KØBE DET
Avatar billede ejldk Nybegynder
20. december 2008 - 13:51 #4
det lyder som om at der var en der fik kolde fødder eller dårlig samvittighed og holder sig væk fra tråden ;)
Avatar billede Slettet bruger
20. december 2008 - 18:57 #5
hehe sådan er det jo når man bliver taget med bukserne nede :P
Avatar billede kawasakikaare Nybegynder
20. december 2008 - 21:02 #6
Nå Jamen så går jeg da ud og køber det vis det gør jeg glade...
Avatar billede ejldk Nybegynder
21. december 2008 - 16:56 #7
du skal sku ikke gøre os glade.
det er da nærmere producenterne der bliver glade. og dig, når du får et spil der virker.
klovn...