Avatar billede kkaen Nybegynder
15. december 2008 - 22:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lave installationsfil til WCF-projekt

Jeg har lavet et lille "Windows Communication Foundation"-projekt, som jeg gerne vil lave en installationsfil til, så jeg let kan installere WCF-applikationen på andre computere.
Ved andre projekter kan man da lave et setup-projekt. Men kan dette også gøres ved WCF-applikationer? Der er vel flere instillinger, som skal opsættes. Hvordan gøres dette så det virker korrekt?
Avatar billede montago Praktikant
22. december 2008 - 11:43 #1
har du prøvet at tilføje et Setup/Installations projekt til din solution ??

jeg er ikke god til det selv, men så hvidt jeg husker, skal man bare tilføje projektet og indstille hvilke outputs der skal med - samt installationsmappen til projektet

man kan også give sin EXE et icon osv...

mere ved jeg ikke :(
Avatar billede kkaen Nybegynder
22. december 2008 - 23:17 #2
Nej, der har jeg ikke prøvet grundet min indforståede risiko for at fucke hele solution'en up. Men jeg har dog lavet et nyt projekt af tyåen "setup", som gav en msi-fil som output. Men hvis man kan få lavet en exe-fil, så lyder det da også meget godt.
Avatar billede montago Praktikant
22. december 2008 - 23:52 #3
det kan sådan set ikke gå galt...

tilføj bare et setup projekt, det sker der intet ved - idet denne er "passiv"

outputtet fra denne er en setup.exe + [navn].msi + [eventuelle extra pakker som .NET 3.5 eller lign]

men bare gå amok, det kan ikke gå galt.
Avatar billede kkaen Nybegynder
26. februar 2009 - 16:22 #4
Okay. Lægger du lige et svar Montage?
Avatar billede montago Praktikant
28. februar 2009 - 08:40 #5
Oki