Avatar billede juzz Nybegynder
15. december 2008 - 20:41 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Åbner min dokument mappe ved login

Hej

Jeg er så uheldig at jeg er kommet ud for at når jeg logger ind på computer efter at jeg har haft fået den nye mario spyware/virus, så åbner den min dokument mappe 6 gange. Det er ved at være ret irriterende.
Jeg ville høre om der er nogen som har nogen gode ideer?

Jeg har tjekket registrerings databasen i run og under start i programmer og der ligger ingenting så ved ikke hvor den får det fra. Har tjekket computeren for virus og den finder ikke noget.(Symantec) og kørt superantispyware og den finder heller ikke noget. Så nogen forslag? hvor det ellers kan gemme sig eller nogen som har haft samme problem?

Hilsen
Juzz
15. december 2008 - 20:45 #1
(Velkommen i klubben *S*)

... for en go' ordens skyld; stik os/mig en HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

(Jooo - jeg har 'virus' på hjernen...)
Ikke nødvendigvis pga virus ell. lign. men så ka' jeg se hvad der er i din opstart mm.

Mht.: Vista - HøjreMusseTast på *.EXE filen - Kør som Administrator...

Avatar billede realbeekay Nybegynder
16. december 2008 - 09:05 #3
Installér og kør Autoruns fra Sysinternals:
http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb963902.aspx

Hvis din dok.mappe åbnes 6 gange burde det være til at spotte.
Til at starte med skal du nøjes med at fjerne fluebenet ud for de punkter du mistænker, så kan du altid sætte fluebenet igen. Når du så er helt sikker kan du slette punktet.
Hvis du er det mindste i tvivl så spørg lige engang her i forum.
16. december 2008 - 18:52 #4
(Tja - det vil en log fra HiJackThis også afsløre... - La' os nu se om <juzz> vender tilbage *S* ?)
Avatar billede juzz Nybegynder
17. december 2008 - 08:39 #5
Hej Realbeekay, det var en stor hjælp tusind tak....Den får du lige point for.
Fandt ud af hvad det var som lavede problemet.
Avatar billede juzz Nybegynder
17. december 2008 - 08:42 #6
Hej Reelbeekay....kan ikke lige finde ud af hvor jeg giver dig på point.
Der står at der skulle komme en boks ude til venstre, men kan ikke se den.
Avatar billede juzz Nybegynder
17. december 2008 - 08:43 #7
Hvis du lægger et svar ind så kan jeg give dig point....Programmet virkede fint.
Avatar billede realbeekay Nybegynder
17. december 2008 - 08:51 #8
svar :)