Avatar billede migselv123 Nybegynder
14. december 2008 - 19:38 Der er 1 løsning

trådløs netkort til bærbar.

Hey .
- Jeg mangler et trådløs netkort til min dell bærbar. Det er simpelthen umuligt at få det interne til at virke med xp, og jeg gider ikke vista på en laptop (det er udelukket).
- Somsagt er det en bærbar, så både usb og ekspress / pc card er også en mulighed.
Jeg har en Netgear MA111v2 til at ligge, men forleden da jeg skulle på skolens net, gad den ikke komme i kontakt med deres net, men den gider godt herhjemme på min netgear router.
Så det jeg søger skal altså kunne virke på Netgear (hos mig) - D-Link (hos min far) - HP (skolen).
Jeg har et beløb på 150 +/- 20 kroner , håber man kan finde noget ordentlig til den pris.
Det skal helst kunne understøtte 10mbit ned og 512 kbit up (tror jeg nu også de fleste kan  )

Har selv kiggede på de 2 her: http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=100643&searchArea=&Soegeord= og http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=150546&searchArea=&Soegeord= da det var nogen af de billigste jeg lige kunne finde fra et OK mærke .

BTW. Modellen er en Latitude D830, og har prøvet alle driverne på dette site: http://support.euro.dell.com/support/downloads/driverslist.aspx?c=dk&l=da&s=gen&ServiceTag=&SystemID=LATITUDE%20D830&os=WW1&osl=da&catid=&impid=
Disse har jeg prøvet: Wireless (Except US, Japan) WLAN Card - Wireless (US) WLAN CARD - Wireless (Japan) WLAN CARD - Intel (R) Pro/Wireless 3945ABG Network connection.. Når jeg har installeret Intel (R) Pro/Wireless 3945ABG Network connection så siger den bare at der er et driver adapter problem eller sådan.
Avatar billede migselv123 Nybegynder
14. december 2008 - 23:16 #1
man skulle ind og tænde det i bios ? :S