Avatar billede cdzbnn Nybegynder
13. december 2008 - 13:18 Der er 4 kommentarer

AGP til PCI-E converter?

Hej drenge og piger.

Jeg har et gammelt grafikkort, hvor blæseren er så tæt på at stå af at hver gang jeg tænder maskinen skal jeg ind og starte den manuelt med fingeren - ellers starter den ikke.

Jeg har så investeret i et nyt (brugt) kort, men da jeg skulle sætte det i opdagede jeg at det jeg troede var en PCI-E port, var en AGP port. Skønt! Er der en converter på markedet, så jeg kan bruge en PCI eller AGP port til mit nye kort, som bruger PCI-E, eller skal jeg forsøge at sælge det igen, og finde et andet kort?

På forhånd tak!

Mvh. CDzBnn
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2008 - 13:55 #1
Du skal bare se at komme af med det igen og så køb det rigtige kort.
Avatar billede cdzbnn Nybegynder
13. december 2008 - 14:25 #2
Æv, det var dét jeg frygtede. Smid et svar så får du point.
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. december 2008 - 16:09 #3
Jeg vil nu påstå at du skal beholde det pga. bedre ydelse via PCI-E x16!!!
Køb hellere et nyt grafikkort.
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2008 - 16:12 #4
Ok ellers kan du måske bytte dig frem.