Avatar billede andersbl Nybegynder
12. december 2008 - 11:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Terry - about import funktion

terry
Can i ask you one more time. It it about that database you sent me back.
I dont now way, but i all the error message are gone and that i a problem on my if else statement.
Avatar billede terry Ekspert
12. december 2008 - 11:39 #1
Better say that normally you cant place a question for a specific user, so close the question by placing an answer and accepting yourself.
Then drop me a mail ekspertenATsanthell.dk (AT = @) and I''l see what I can do.
Avatar billede andersbl Nybegynder
16. december 2008 - 08:26 #2
l
Avatar billede andersbl Nybegynder
16. december 2008 - 08:26 #3
sorry
Avatar billede terry Ekspert
16. december 2008 - 08:49 #4
:o)
So you no longer need help?