Avatar billede eyvind Seniormester
09. december 2008 - 11:07 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Trådløs forbindelse tabes ved genstart.

Fujisu Siemens Amilo
Vista home præmium

Jeg tilslutter et netværk. Der er så forbindelse til internettet.
Efter genstart forbliver denne forbindelse ikke, men skal igen tilsluttes.

Den har før hoppet på af sig selv, efter genstart.
Avatar billede eyvind Seniormester
09. december 2008 - 11:08 #1
Jeg glemte lige at den har Norman Security Suite.
Avatar billede casoe84dk Nybegynder
09. december 2008 - 11:31 #2
har du prøvet og fjerne opsætningen til det netværk og så oprette den igen? har nemlig oplevet det hjalp en gang på en vista computer
Avatar billede eyvind Seniormester
09. december 2008 - 11:43 #3
Næ - desværre så hjalp det ikke.
Men når jeg så peger på netværket så kan den godt huske navn og kryptering.

En anden bærbar kan godt huske og hopper selv på internettet, så det er ikke min router som er på tværs.
Avatar billede casoe84dk Nybegynder
09. december 2008 - 11:55 #4
mener at der er en måde hvor du kan slette navn og kryptering fra computeren, er nemlig ved og tro at den har været deaktiveret manuelt på et tidspunkt og derefter kan de godt finde på og skulle manuelt aktiveres igen.

Når jeg kommer hjem senere vil jeg lige prøve og starte min test computer op der også kører vista for og se om jeg kan se noget der der kan hjælpe dig
Avatar billede eyvind Seniormester
09. december 2008 - 11:57 #5
OK - jeg tænker selv i den retning, men kan ikke finde sådan et sted.
Tak jeg afventer.
Avatar billede realbeekay Nybegynder
09. december 2008 - 12:12 #6
Under "Netværks- og delingscenter" klikker du på "Administration af trådløse netværk".
Der får du en liste over hvilke profiler der er oprettet. Find din egen og fjern den.
Næste gang du logger på bliver du spurgt om der skal logges på automatisk når netværket er i nærheden.
Avatar billede welcor Nybegynder
09. december 2008 - 12:13 #7
Højreklik på dit netværksikon i systemtray, og vælg "opret forbindelse".
Højreklik på din forbindelse, og vælg "status".
Vælg "Trådløse egenskaber".
Se efter om der er hak i "Opret automatisk forbindelsen, når dette netværk er indenfor rækkevidde".
Avatar billede eyvind Seniormester
09. december 2008 - 13:11 #8
Tak for svaret "realbeekay"
Det var lige vejen ind til profilstyring.
Jeg slettede alle profiler og oprettede en ny ....................virker.

Og tak for deltagelse.