Avatar billede jvjensen Nybegynder
05. december 2008 - 21:26 Der er 1 kommentar

Lav program til WM5

Hey alle.
Har virkelig brug for hjælp..
Jeg kunne godt tænke mig at lave et program jeg kan bruge på min PDA med windows mobile 5..
Jeg er ok til at kode i PHP.. Kan det lade sig gøre at lave en application i PHP som jeg kan køre på en PDA.. Altså i pda´ens browser, hvor jeg også kan bruge database? Her tænker jeg på mysql...

Ellers, hvad skal jeg så ud i? noget c# eller noget tredie...? Er villig til at lære noget nyt, men selvfølgelig den nemmeste løsning.. Håber virkelig nogen kan hjælpe..

vh
jvjensen
Avatar billede brianrefshauge Nybegynder
06. december 2008 - 11:47 #1
Hej,

Jeg har ikke umiddelbart erfaringer med at lave php til WM's browser, men jeg kan under alle omstændigheder ikke anbefale pt. at lave noget til deres browser. Den er yderst ustabil og dårlig i forhold til hvad konkurrenterne har at byde. Jeg har selv lavet flere applikationer til både WM5 og WM6, der benytter webservices til at opdaterer fra fjernserver, hvilket virker fint. Dette er sket i c# og med en mssqql, hvilket jeg klart vil anbefale i forhold til udvikling til WM.