Avatar billede talos Nybegynder
03. december 2008 - 11:19 Der er 4 kommentarer

Logo / topbanner

Hej eksperter,

Jeg skal til at lave en fin lille hjemmeside for vores fodboldhold.

Holdet hedder FC. Sevenoaks

Jeg mangler nu et logo samt evt. et top banner til siden.
Størrelse er ikke fastsat på forhånd, men da det efter al sandsynlighed skal implementeres i vores top banner på siden skal det ikke være alt for stort.

Spilledragt: Brasiliens (Gule trøjer, grønne bukser)
Må gerne være i de farver, med en lidt lækker farve til selve FC. Sevenoaks navnet. Ellers ingen krav, jo flottere jo bedre :)

Håber der er nogen der kan lave lidt lækkert.
Skriv endelig hvis der skal bruges flere informationer.

På forhånd tak.
Avatar billede 4zaken Novice
03. december 2008 - 11:36 #1
Det ville hjælpe at få at vide hvilken størrelse det skal laves i.
Avatar billede janne123 Nybegynder
03. december 2008 - 11:49 #2
Det vil jeg da gerne lege lidt med :-)
Avatar billede talos Nybegynder
03. december 2008 - 12:17 #3
Størrelsen er endnu ikke lagt fast, derfor rimeligt frie rammer.
Om det er en width på 750, 800, 850 eller lignende er derfor mindre vigtigt til top banner f.eks.

Logoet kunne f.eks. være af samme størrelse som her på eksperten. Ingen faste mål, så bliver den breddere/højere betyder det heller ikke noget så længe det ser godt ud :)
Avatar billede vhanspige Nybegynder
07. juni 2009 - 02:12 #4
Hejsa talos
har du fået lavet din banner?
mvh Ina