Avatar billede enriko Nybegynder
02. december 2008 - 22:30 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Nummerviser med telefonbog

lidt uddybbende forklaring,

jeg har en bekendt der har et lille butik , hvor han har en skod telefon , trådløst , virker godt , men der er bare en ting  han har en doro nummerviser, men nummer viseren har ikke telefonbog , den viser kun nummer og ikke navn , og ja sselfølgelig viser den ikke noget navn , når det ikke er gemt eller mulighed for det.

jeg har så idag og igår ledte efter på nettet, en nummerviser , med telefonbog , uden at man skulle invistere  i en ny sæt telefoner. Ja jeg ved godt at det er billigt , men  man får alligevel nogle skod telefoner. jeg skal bruge en eksternt nummerviser , med stort displayet.

er der nogen af jer der har ller kender noget til sådan en ? måske skulle man skifte telefoner , men man ender stadig med have den lille display på tlf , da telefonen skal være trådløs.

jeg har lidt tænkt på lave selv et med stort display , og telefonbog mulighed , men det kræver vist meget at lave sådan en , det er jo heller ikke nemt at lave et der kan bruges på alle telefoner
Avatar billede corleonedk Nybegynder
02. december 2008 - 22:54 #1
Er det sådan en han har?http://www.lomax.dk/index.asp?vi=4&CI=4&Varenr=9185660
For den skulle have telefonbog til 20 Numre.
Avatar billede enriko Nybegynder
02. december 2008 - 22:58 #2
jep det er sådan en han har, den er mildest talt ubrugelig, jeg troede ikke den havde  plads til 20 numre, der er ikke mulighed for gemme , ret klodset

men tak for respons
Avatar billede corleonedk Nybegynder
02. december 2008 - 23:05 #3
Ja så den ret ubrugelig kan jeg godt se..Den eneste anden jeg fandt ved en søgning på stående for var fra B&O,men det var også en dyr fætter til 2500 så det er nok ikke lige relevant..Tror ikke man gør så meget i det mere,da langt de fleste telefoner jo i dag har indbygget den funktion..
Avatar billede enriko Nybegynder
02. december 2008 - 23:10 #4
hvad for en beo stødte du på?  jeg var virkelig glad for min egen Beocom 2400 :) gode gamle sager
Avatar billede corleonedk Nybegynder
02. december 2008 - 23:15 #5
Skip den B & O sætning,ved nærmere søgning viste den sig at være en telefon><..
Avatar billede enriko Nybegynder
02. december 2008 - 23:17 #6
helt oki :)
Avatar billede enriko Nybegynder
02. december 2008 - 23:20 #7
måske skulle man købe en billig nummerviser, og gå amok på den :D så finde nogen kloge hoveder der kan komme nogl eideer til hvordan man kunne sætte en ram på og en  tastatur så man kunne gemme kontakter:D
Avatar billede corleonedk Nybegynder
02. december 2008 - 23:30 #8
Tja men det ville nok ikke se så kønt ud at have stående i i butik:)..Han må nok ud og finde en ny trådløs telefon med stort display.
Avatar billede corleonedk Nybegynder
02. december 2008 - 23:31 #9
i en butik..
Avatar billede enriko Nybegynder
02. december 2008 - 23:36 #10
det er  mere en restaurant , der skal bruges mindst to telefoner , jeg er elektronikmekaniker, så kunne godt fixe det meget godt sammen , men jeg virker ikke til software der skal installeres , altså programmering:)
Avatar billede corleonedk Nybegynder
03. december 2008 - 13:26 #11
Med mindre der var en herinde der ville tage en sådan opgave som en udfordring,og lave det gratis.Ville det nok være billigere at finde et par telefoner med stort display.

Men nu idéen da smidt herud :)
Avatar billede enriko Nybegynder
29. december 2009 - 00:16 #12
corleonedk

du må gerne lægge svar :)
Avatar billede enriko Nybegynder
13. juli 2010 - 22:36 #13
Lukker :)