Avatar billede paxinfoe Nybegynder
02. december 2008 - 10:39 Der er 1 kommentar

Table Value Parameter til Stored Procedure

Hej Eksperten,

Jeg har en række værdier som jeg vil sende til en stored procedure i MS SQL 2008 fra ASP.NET 3.5.

Når disse modtages af en Stored Procedure skal denne itererer igennem dem og teste hver af dem op imod en Scalar-Valued Function der returnerer via et SELECT statment retunerer et ResultSet.

Mine problemer er:
  - Hvordan itererer jeg igennem det modtagne Table Value Parameter?
  - Hvordan tilføjer jeg resultaterne til eet Result Set som jeg derefter kan returnere til ASP.NET applikationen?

Håber det er klart nok hvad jeg vil.

Mvh

Pax
Avatar billede berglund Nybegynder
23. januar 2009 - 19:31 #1
Hej paxinfoe

Er det spørgsmål stadig relevant, og kunne du komme med et eksempel i pseudo-kode. Vis "kode" for for din SP, din TVF og hvad dit ResultSet indeholder.

Jeg forstår ikke helt hvad du ønsker og hvor problemet ligger.

/thomas