Avatar billede maria_agnete Nybegynder
27. november 2008 - 22:35 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Gennemgang af log-filer..

Hej eksperter

Er der én, der har tid/lyst til at kigge på mine log-filer.. eller forklare, hvad man skal kigge efter (vil nok tage laaaang tid ;o)...

Mange hilsner
Maria
Avatar billede maria_agnete Nybegynder
27. november 2008 - 22:36 #1
MalWare:

Malwarebytes' Anti-Malware 1.30
Database version: 1430
Windows 5.1.2600 Service Pack 3

mbam-log-2008-11-27 (22-00-41).txt

Skan type: Fuldstændig skanning (C:\|)
Objekter skannet: 118929
Tid tilbagelagt: 1 hour(s), 16 minute(s), 50 second(s)

Inficerede Hukommelses Processer: 0
Inficerede Hukommelses Moduler: 0
Inficerede Registeringsdatabase Nøgler: 8
Inficerede Registeringsdatabase Værdier: 1
Inficerede Registeringsdatabase Filer: 0
Inficerede Mapper: 4
Inficerede Filer: 2

Inficerede Hukommelses Processer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Hukommelses Moduler:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Nøgler:
HKEY_CLASSES_ROOT\minibugtransporter.minibugtransporterx (Adware.Minibug) -> No action taken.
HKEY_CLASSES_ROOT\TypeLib\{3c2d2a1e-031f-4397-9614-87c932a848e0} (Adware.Minibug) -> No action taken.
HKEY_CLASSES_ROOT\Interface\{04a38f6b-006f-4247-ba4c-02a139d5531c} (Adware.Minibug) -> No action taken.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{2b96d5cc-c5b5-49a5-a69d-cc0a30f9028c} (Adware.Minibug) -> No action taken.
HKEY_CLASSES_ROOT\minibugtransporter.minibugtransporterx.1 (Adware.Minibug) -> No action taken.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Code Store Database\Distribution Units\{df780f87-ff2b-4df8-92d0-73db16a1543a} (Adware.PopCap) -> No action taken.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\MySearch (Adware.MyWebSearch) -> No action taken.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Trymedia Systems (Adware.Trymedia) -> No action taken.

Inficerede Registeringsdatabase Værdier:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\SharedDLLs\C:\Programmer\Fælles filer\Real\WeatherBug\MiniBugTransporter.dll (Adware.Minibug) -> No action taken.

Inficerede Registeringsdatabase Filer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Mapper:
C:\Programmer\MySearch (Adware.MyWebSearch) -> No action taken.
C:\Programmer\MySearch\bar (Adware.MyWebSearch) -> No action taken.
C:\Programmer\MySearch\bar\History (Adware.MyWebSearch) -> No action taken.
C:\Programmer\MySearch\bar\Settings (Adware.MyWebSearch) -> No action taken.

Inficerede Filer:
C:\Programmer\Fælles filer\Real\WeatherBug\MiniBugTransporter.dll (Adware.Minibug) -> No action taken.
C:\Programmer\MySearch\bar\History\search (Adware.MyWebSearch) -> No action taken.
Avatar billede maria_agnete Nybegynder
27. november 2008 - 22:37 #2
ComboFix 08-11-27.03 - Ejer 2008-11-27 22:08:01.1 - NTFSx86
Microsoft Windows XP Home Edition  5.1.2600.3.1252.1.1030.18.399 [GMT 1:00]
Kører fra: c:\documents and settings\EJER\SKRIVEBORD\ComboFix.exe
* Dannede nyt systemgendannelsespunkt
.

(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((  Andet, der er slettet  )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
.

C:\Autorun.inf
c:\documents and settings\Ejer\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Windows Media\10.0\WMSDKNSD.XML
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\accessories\dirty_dishes.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\accessories\foodtray.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\accessories\heart1.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\accessories\heart2.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\accessories\heart3.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\accessories\menu_down.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\accessories\menu_up.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\accessories\mop_prop.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\accessories\ticket.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\audio\music\cafe\cafe_music_a1.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\audio\music\cafe\cafe_music_a2.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\audio\music\cafe\cafe_music_a3.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\audio\music\cafe\cafe_music_a4.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\audio\music\mainmenumusic.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\audio\sfx\baby_cry.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\audio\sfx\chef_cook1.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\audio\sfx\closing_time.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\audio\sfx\customer_ditch.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\audio\sfx\dialog_down.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\audio\sfx\dialog_up.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\audio\sfx\drink_table.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\audio\sfx\expert.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\audio\sfx\highchair_deliver.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\audio\sfx\highchair_pickup.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\audio\sfx\keystroke2.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\audio\sfx\level_lose.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\audio\sfx\level_win.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\audio\sfx\menu_click.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\audio\sfx\menu_rollover.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\audio\sfx\mop_pickup.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\audio\sfx\mop_spill.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\audio\sfx\sfx_bring_check_1_snd.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\audio\sfx\sfx_deliver_food_1_snd.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\audio\sfx\sfx_dish_dropoff_1_snd.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\audio\sfx\sfx_dropoff_drinks_1.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\audio\sfx\sfx_food_ready_1_snd.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\audio\sfx\sfx_gain_heart_1.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\audio\sfx\sfx_get_drinks_1_snd.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\audio\sfx\sfx_menu_down.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\audio\sfx\sfx_party_arrive_1_snd.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\audio\sfx\sfx_pencil_write_2.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\audio\sfx\sfx_pickup_food_1_snd.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\audio\sfx\sfx_seat_people_snd.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\audio\sfx\spill.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\audio\sfx\table_drink.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\audio\sfx\tip_2.ogg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\backgrounds\flo_lose.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\backgrounds\flo_win.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\backgrounds\fullscreendialog.jpg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\backgrounds\high_score_menu_bg.jpg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\backgrounds\levelintro.jpg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\backgrounds\levelintro.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\backgrounds\levelover.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\backgrounds\longdialog.jpg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\backgrounds\longdialog.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\backgrounds\mainmenu.jpg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\backgrounds\mainmenu_logo.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\backgrounds\popup.jpg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\backgrounds\popup.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\backgrounds\textfield.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\backgrounds\upgrade_lines.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\buttons\arrowdown_a.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\buttons\arrowdown_b.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\buttons\arrowdown_c.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\buttons\arrowup_a.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\buttons\arrowup_b.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\buttons\arrowup_c.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\buttons\checkbox_a.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\buttons\checkbox_b.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\buttons\checkbox_rotated_a.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\buttons\checkbox_rotated_b.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\buttons\decor_highlight.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\buttons\decor_normal.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\buttons\decor_selected.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\buttons\dialog_button_a_large_1.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\buttons\dialog_button_a_large_2.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\buttons\dialog_button_a_large_3.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\buttons\dialog_button_a_small_1.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\buttons\dialog_button_a_small_2.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\buttons\dialog_button_a_small_3.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\buttons\dialog_button_a1.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\buttons\dialog_button_a2.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\buttons\dialog_button_a3.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\buttons\left_arrow_a.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\buttons\left_arrow_b.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\buttons\left_arrow_c.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\buttons\main_menu_button1_a.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\buttons\main_menu_button1_b.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\buttons\main_menu_button1_c.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\buttons\main_menu_button1_mask.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\buttons\main_menu_button2_a.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\buttons\main_menu_button2_b.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\buttons\main_menu_button2_c.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\buttons\main_menu_button2_mask.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\buttons\map_button_a.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\buttons\map_button_b.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\buttons\map_button_c.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\buttons\right_arrow_a.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\buttons\right_arrow_b.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\buttons\right_arrow_c.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\buttons\upgrade_down.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\buttons\upgrade_over.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\buttons\upgrade_up.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\buttons\welcome_player.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\config\actionpoints.bin
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\config\career.bin
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\config\customer.bin
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\config\endless.bin
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\config\global.bin
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\config\powerups.bin
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\cook\stove.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\cursor\arrow.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\cursor\click.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\cursor\click2.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\cursor\grab.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\cursor\open.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\customers\dad_male\anim.anm
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\customers\dad_male\anim.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\customers\dad_male\blue.pal
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\customers\dad_male\blue_legs.pal
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\customers\dad_male\legs.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\customers\dad_male\red.pal
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\customers\dad_male\red_legs.pal
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\customers\kid_male\anim.anm
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\customers\kid_male\anim.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\customers\kid_male\blue.pal
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\customers\kid_male\blue_legs.pal
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\customers\kid_male\legs.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\customers\kid_male\red.pal
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\customers\kid_male\red_legs.pal
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\customers\mom_female\anim.anm
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\customers\mom_female\anim.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\customers\mom_female\baby.anm
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\customers\mom_female\baby.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\customers\mom_female\blue.pal
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\customers\mom_female\blue_baby.pal
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\customers\mom_female\blue_legs.pal
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\customers\mom_female\legs.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\customers\mom_female\red.pal
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\customers\mom_female\red_baby.pal
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\customers\mom_female\red_legs.pal
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\customers\young_female\anim.anm
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\customers\young_female\anim.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\customers\young_female\blue.pal
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\customers\young_female\blue_legs.pal
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\customers\young_female\legs.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\customers\young_female\red.pal
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\customers\young_female\red_legs.pal
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\flo\idle.anm
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\flo\idle.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\flo\lower.anm
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\flo\lower.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\flo\upper.anm
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\flo\upper.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\fonts\mercurius.mvec
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\furniture\bench.anm
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\furniture\bench.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\furniture\blue_highchairbaby.pal
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\furniture\chair.anm
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\furniture\chair.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\furniture\dirt2top.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\furniture\dirt4top.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\furniture\dishcart.anm
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\furniture\dishcart.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\furniture\green_highchairbaby.pal
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\furniture\highchair_prop_a.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\furniture\highchair_prop_b.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\furniture\highchairbaby.anm
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\furniture\highchairbaby.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\furniture\luxury_bench.anm
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\furniture\luxury_bench.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\furniture\mop_station_a.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\furniture\mop_station_b.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\furniture\mop_station_c.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\furniture\podium.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\furniture\podium_heart.anm
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\furniture\podium_heart.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\furniture\purple_highchairbaby.pal
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\furniture\radio.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\furniture\red_highchairbaby.pal
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\furniture\spill.anm
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\furniture\spill.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\furniture\stereo.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\furniture\ticketstation.anm
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\furniture\ticketstation.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\furniture\yellow_highchairbaby.pal
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\help\family.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\help\help_dividerline.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\help\help1_colormatch1.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\help\help1_colormatch2.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\help\help1_noise.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\help\help1_score.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\help\help2_cleardishes.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\help\help2_givecheck.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\help\help2_pickupfood.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\help\help2_servefood.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\help\help2_takeorder.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\hiscore\local-hs-bb.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\hiscore\p1icon.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\layouts\career_1_1.bin
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\layouts\career_1_2.bin
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\layouts\career_1_3.bin
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\layouts\career_1_4.bin
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\layouts\career_1_5.bin
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\layouts\career_1_6.bin
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\layouts\endless_1_1.bin
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\layouts\endless_1_1_a.bin
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\layouts\endless_1_1_b.bin
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\layouts\endless_1_1_c.bin
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\playfirstlogo.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\restaurants\cafe\background.jpg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\restaurants\cafe\chairs\blue.pal
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\restaurants\cafe\chairs\green.anm
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\restaurants\cafe\chairs\green.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\restaurants\cafe\chairs\grey.pal
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\restaurants\cafe\chairs\red.pal
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\restaurants\cafe\food\cup1.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\restaurants\cafe\food\food.anm
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\restaurants\cafe\food\food.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\restaurants\cafe\frames\2_0.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\restaurants\cafe\frames\2_1.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\restaurants\cafe\furniture\drinkstation1_a.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\restaurants\cafe\furniture\drinkstation1_b.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\restaurants\cafe\furniture\drinkstation1_c.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\restaurants\cafe\people\cook.anm
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\restaurants\cafe\people\cook.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\restaurants\cafe\props\cup_prop1.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\restaurants\cafe\tables\2top.anm
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\restaurants\cafe\tables\2top.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\restaurants\cafe\tables\4top.anm
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\restaurants\cafe\tables\4top.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\restaurants\cafe\upgrade_icons\cafe_icon_2_0.jpg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\restaurants\cafe\upgrade_icons\cafe_icon_2_1.jpg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\restaurants\cafe\upgrades.xml
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\restaurants\tableshadow.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\scripts\careerupgrade.lua
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\scripts\choosedifficulty.lua
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\scripts\closeconfirm.lua
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\scripts\entername.lua
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\scripts\game.lua
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\scripts\getmoregames.lua
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\scripts\help1.lua
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\scripts\help2.lua
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\scripts\hiscore.lua
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\scripts\hiscoreinfo.lua
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\scripts\hiscoresubmit.lua
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\scripts\levelintro.lua
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\scripts\levelover.lua
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\scripts\loading.lua
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\scripts\mainloop.lua
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\scripts\mainmenu.lua
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\scripts\ok.lua
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\scripts\pause.lua
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\scripts\style.lua
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\scripts\upgrade.lua
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\scripts\upsell.lua
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\scripts\yesno.lua
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\splash\aol_logo.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\splash\playfirst_logo.jpg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\strings.xml
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\angersmoke.anm
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\angersmoke.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\bubbles\request_bubble.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\bubbles\request_mop.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\bubbles\request_rejectmeal.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\chairflags.anm
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\chairflags.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\check.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\checkmark.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\closed.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\coinflip.anm
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\coinflip.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\decor_lines.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\dollar.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\expert.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\foodpoof.anm
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\foodpoof.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\heartgrow.anm
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\heartgrow.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\jar.anm
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\jar.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\lives_icon.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\noisering.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\notes\music_boost_a.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\notes\music_boost_b.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\notes\music_boost_c.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\notes\music_boost_d.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\notes\music_boost_e.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\notes\music_boost_f.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\tablenumber_a.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\tablenumber_b.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\traynumber.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\tutorialarrow.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\tutorialbox.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\ui_base.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\ui_hand.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\ui_timer_off.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\ui_timer_on.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\upgradeanim.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\upgrades\icon_bench_a.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\upgrades\icon_bench_b.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\upgrades\icon_bench_c.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\upgrades\icon_drink_station1_a.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\upgrades\icon_drink_station1_b.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\upgrades\icon_drink_station1_c.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\upgrades\icon_luxury_bench_a.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\upgrades\icon_luxury_bench_b.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\upgrades\icon_luxury_bench_c.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\upgrades\icon_oven_a.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\upgrades\icon_oven_b.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\upgrades\icon_oven_c.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\upgrades\icon_podium_a.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\upgrades\icon_podium_b.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\upgrades\icon_podium_c.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\upgrades\icon_powerbars_a.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\upgrades\icon_powerbars_b.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\upgrades\icon_powerbars_c.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\upgrades\icon_radio_a.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\upgrades\icon_radio_b.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\upgrades\icon_radio_c.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\upgrades\icon_stereo_a.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\upgrades\icon_stereo_b.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\upgrades\icon_stereo_c.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\upgrades\icon_table_a.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\upgrades\icon_table_b.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\ui\upgrades\icon_table_c.png
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\upsell\dd1.jpg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\upsell\dd2.jpg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\upsell\dd3.jpg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\assets\upsell\dd4.jpg
c:\windows\Downloaded Program Files\DinerDash2.1.0.0.53\dinerdash2.exe

.
(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((  Drivers/Tjenester  )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
.

-------\Legacy_BOONTY_GAMES
-------\Service_Boonty Games

(((((((((((((((((((((((((((((  Filer skabt fra 2008-10-27 til 2008-11-27  )))))))))))))))))))))))))))))))))))
.

2008-11-27 20:24 . 2008-11-27 20:24    <DIR>    d----c---    c:\programmer\Malwarebytes' Anti-Malware
2008-11-27 20:24 . 2008-11-27 20:24    <DIR>    d----c---    c:\documents and settings\Ejer\Application Data\Malwarebytes
2008-11-27 20:24 . 2008-11-27 20:24    <DIR>    d----c---    c:\documents and settings\All Users\Application Data\Malwarebytes
2008-11-27 20:24 . 2008-10-22 16:10    38,496    --a--c---    c:\windows\system32\drivers\mbamswissarmy.sys
2008-11-27 20:24 . 2008-10-22 16:10    15,504    --a--c---    c:\windows\system32\drivers\mbam.sys
2008-11-27 19:51 . 2008-11-27 19:51    <DIR>    d----c---    c:\programmer\CCleaner
2008-11-27 14:26 . 2008-11-27 14:26    <DIR>    d----c---    c:\windows\system32\da-dk
2008-11-27 14:26 . 2008-11-27 14:26    <DIR>    d----c---    c:\windows\l2schemas
2008-11-27 14:25 . 2008-11-27 14:25    <DIR>    d----c---    c:\windows\system32\da
2008-11-13 17:18 . 2008-10-24 12:21    455,296    -----c---    c:\windows\system32\dllcache\mrxsmb.sys
2008-11-01 14:12 . 2008-08-14 14:25    2,191,744    -----c---    c:\windows\system32\dllcache\ntoskrnl.exe
2008-11-01 14:12 . 2008-08-14 14:25    2,147,840    -----c---    c:\windows\system32\dllcache\ntkrnlmp.exe
2008-11-01 14:12 . 2008-08-14 14:25    2,068,608    -----c---    c:\windows\system32\dllcache\ntkrnlpa.exe
2008-11-01 14:12 . 2008-08-14 14:25    2,026,496    -----c---    c:\windows\system32\dllcache\ntkrpamp.exe
2008-11-01 14:12 . 2008-09-15 16:27    1,846,400    -----c---    c:\windows\system32\dllcache\win32k.sys
2008-11-01 14:12 . 2008-10-15 17:37    337,408    -----c---    c:\windows\system32\dllcache\netapi32.dll
2008-11-01 14:12 . 2008-09-08 11:41    333,824    -----c---    c:\windows\system32\dllcache\srv.sys

.
((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((  Find3M Rapport  ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
.
2008-11-26 21:47    ---------    dc----w    c:\programmer\Fælles filer\Symantec Shared
2008-11-13 20:20    ---------    dc----w    c:\documents and settings\Ejer\Application Data\Skype
2008-10-24 11:21    455,296    -c----w    c:\windows\system32\drivers\mrxsmb.sys
2008-09-20 12:28    90,112    ----a-w    c:\windows\DUMP8370.tmp
2006-09-13 21:15    23,328    -c--a-w    c:\documents and settings\Ejer\Application Data\GDIPFONTCACHEV1.DAT
.

(((((((((((((((((((((((((((((((((((  Start steder i reg.basen  ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
.
*Bemærk* tomme linier & lovlige standard linier vises ikke
REGEDIT4

[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"ctfmon.exe"="c:\windows\system32\ctfmon.exe" [2008-04-14 15360]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"PRONoMgr.exe"="c:\programmer\Intel\NCS\PROSet\PRONoMgr.exe" [2003-05-28 86016]
"PCSuiteTrayApplication"="c:\programmer\Nokia\Nokia PC Suite 6\LaunchApplication.exe" [2007-06-18 271360]
"QuickTime Task"="c:\programmer\QuickTime\qttask.exe" [2006-09-24 282624]
"ccApp"="c:\programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe" [2007-01-09 58984]
"TkBellExe"="c:\programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe" [2005-12-18 180269]

[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"CTFMON.EXE"="c:\windows\System32\CTFMON.EXE" [2008-04-14 15360]
"Nokia.PCSync"="c:\programmer\Nokia\Nokia PC Suite 6\PcSync2.exe" [2007-06-19 1241088]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\windows nt\currentversion\winlogon\notify\Sebring]
2003-06-20 06:03 110592 c:\windows\system32\LgNotify.dll

[HKLM\~\startupfolder\C:^Documents and Settings^All Users^Menuen Start^Programmer^Start^Adobe Reader Speed Launch.lnk]
path=c:\documents and settings\All Users\Menuen Start\Programmer\Start\Adobe Reader Speed Launch.lnk
backup=c:\windows\pss\Adobe Reader Speed Launch.lnkCommon Startup

[HKLM\~\startupfolder\C:^Documents and Settings^All Users^Menuen Start^Programmer^Start^Digital Line Detect.lnk]
path=c:\documents and settings\All Users\Menuen Start\Programmer\Start\Digital Line Detect.lnk
backup=c:\windows\pss\Digital Line Detect.lnkCommon Startup

[HKLM\~\startupfolder\C:^Documents and Settings^All Users^Menuen Start^Programmer^Start^Gyldendals Røde Ordbøger.lnk]
path=c:\documents and settings\All Users\Menuen Start\Programmer\Start\Gyldendals Røde Ordbøger.lnk
backup=c:\windows\pss\Gyldendals Røde Ordbøger.lnkCommon Startup

[HKLM\~\startupfolder\C:^Documents and Settings^All Users^Menuen Start^Programmer^Start^Microsoft Office.lnk]
path=c:\documents and settings\All Users\Menuen Start\Programmer\Start\Microsoft Office.lnk
backup=c:\windows\pss\Microsoft Office.lnkCommon Startup

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\Apoint]
--a--c--- 2003-08-20 19:24 151552 c:\programmer\Apoint\Apoint.exe

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\ccApp]
--a--c--- 2007-01-09 17:32 58984 c:\programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCAPP.EXE

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\CTFMON.EXE]
--a--c--- 2008-04-14 17:05 15360 c:\windows\system32\ctfmon.exe

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\igfxhkcmd]
-----c--- 2005-09-20 08:32 77824 c:\windows\system32\hkcmd.exe

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\igfxpers]
-----c--- 2005-09-20 08:36 114688 c:\windows\system32\igfxpers.exe

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\igfxtray]
-----c--- 2005-09-20 08:35 94208 c:\windows\system32\igfxtray.exe

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\iTunesHelper]
--a--c--- 2006-09-25 22:54 229952 c:\programmer\iTunes\iTunesHelper.exe

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\LogitechSoftwareUpdate]
--a--c--- 2005-06-08 23:44 196608 c:\programmer\Logitech\Video\ManifestEngine.exe

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\LogitechVideoRepair]
--a--c--- 2005-06-09 00:24 458752 c:\programmer\Logitech\Video\ISStart.exe

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\LogitechVideoTray]
--a--c--- 2005-06-09 00:14 217088 c:\programmer\Logitech\Video\LogiTray.exe

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\LVCOMSX]
--------- 2005-07-20 02:32 221184 c:\windows\system32\LVCOMSX.EXE

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\QuickTime Task]
--a--c--- 2006-09-24 11:24 282624 c:\programmer\QuickTime\qttask.exe

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\SkypeClient]
-ra--c--- 2005-04-06 15:28 278528 c:\programmer\PDT\VoIPVoice Integration\VoIPVoice Integration.exe

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\SunJavaUpdateSched]
--a--c--- 2006-12-15 02:23 75520 c:\programmer\Java\jre1.5.0_11\bin\jusched.exe

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\Symantec NetDriver Monitor]
--a--c--- 2007-02-26 13:23 100048 c:\progra~1\SYMNET~1\SNDMon.exe

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\TkBellExe]
--a--c--- 2005-12-18 14:04 180269 c:\programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\updateMgr]
--a--c--- 2006-03-31 00:45 313472 c:\programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\AdobeUpdateManager.exe

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\BCMSMMSG]
--a--c--- 2003-08-29 04:59 122880 c:\windows\BCMSMMSG.exe

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\security center]
"AntiVirusDisableNotify"=dword:00000001

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\security center\Monitoring\SymantecAntiVirus]
"DisableMonitoring"=dword:00000001

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\security center\Monitoring\SymantecFirewall]
"DisableMonitoring"=dword:00000001

[HKLM\~\services\sharedaccess\parameters\firewallpolicy\standardprofile]
"EnableFirewall"= 0 (0x0)

[HKLM\~\services\sharedaccess\parameters\firewallpolicy\standardprofile\AuthorizedApplications\List]
"%windir%\\system32\\sessmgr.exe"=
"c:\\Programmer\\iTunes\\iTunes.exe"=
"c:\\WINDOWS\\system32\\dpvsetup.exe"=
"c:\\Programmer\\Messenger\\msmsgs.exe"=
"c:\\Programmer\\MSN Messenger\\msnmsgr.exe"=
"c:\\Programmer\\MSN Messenger\\livecall.exe"=
"c:\\Programmer\\Skype\\Phone\\Skype.exe"=
"%windir%\\Network Diagnostic\\xpnetdiag.exe"=

S3 {E2B953A7-195A-44F9-9BA3-3D5F4E32BB55};AIM 3.0 Part 01 Codec Driver CH-7009-B;c:\windows\system32\drivers\wA301b.sys [2005-10-09 33847]
S3 NAL;Nal Service ;\??\c:\windows\System32\Drivers\iqvw32.sys [2002-11-22 20096]
S3 uac4pdt;PDT USB Composite Class Filter Driver;c:\windows\system32\DRIVERS\uac4pdt.sys [2005-10-09 15232]
S3 ZyAIRG100;ZyAIR G-100 Wireless LAN PC Card Driver;c:\windows\system32\DRIVERS\WL54GT.SYS [2006-04-27 56544]

[HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2\C]
\Shell\AutoRun\command - setup.exe
.
Indhold af mappen 'Planlagte Opgaver'

2008-06-07 c:\windows\Tasks\AppleSoftwareUpdate.job
- c:\programmer\Apple Software Update\SoftwareUpdate.exe [2006-09-20 01:36]

2007-08-28 c:\windows\Tasks\Diskoprydning.job
- c:\windows\system32\cleanmgr.exe [2008-04-14 17:05]
.
------- Yderligere scanning -------
.
uStart Page = hxxp://mail.dsr.kvl.dk/
uSearchURL,(Default) = hxxp://www.google.com/search?q=%s
IE: E&ksporter til Microsoft Excel - c:\progra~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000

O16 -: DirectAnimation Java Classes - file://c:\windows\Java\classes\dajava.cab
c:\windows\Downloaded Program Files\DirectAnimation Java Classes.osd

O16 -: Microsoft XML Parser for Java - file://c:\windows\Java\classes\xmldso.cab
c:\windows\Downloaded Program Files\Microsoft XML Parser for Java.osd

O16 -: {D216644A-C6DB-49D9-BBCF-D38FE7991BF2} - hxxps://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/tdccsp-0506.exe

c:\windows\Downloaded Program Files\e-Safekey.dll - O16 -: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375}
hxxps://netbank.bgbank.dk/html/activex/e-Safekey/BG/e-Safekey.cab
c:\windows\Downloaded Program Files\e-Safekey.inf
.

**************************************************************************

catchme 0.3.1367 W2K/XP/Vista - rootkit/stealth malware detector by Gmer, http://www.gmer.net
Rootkit scan 2008-11-27 22:15:34
Windows 5.1.2600 Service Pack 3 NTFS

scanner skjulte processer ...

scanner skjulte autostarter ...

scanner skjulte filer ...

scanning gennemført med succes
skjulte filer: 0

**************************************************************************
.
--------------------- DLLs startet under kørende Processer ---------------------

- - - - - - - > 'winlogon.exe'(960)
c:\windows\System32\LgNotify.dll
.
------------------------ Andre kørende processer ------------------------
.
c:\windows\system32\S24EvMon.exe
c:\windows\system32\ZCfgSvc.exe
c:\windows\system32\1XConfig.exe
c:\programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCSETMGR.EXE
c:\programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
c:\programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
c:\programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCEVTMGR.EXE
c:\programmer\Symantec\LiveUpdate\AluSchedulerSvc.exe
c:\programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
c:\programmer\Norton AntiVirus\NAVAPSVC.EXE
c:\programmer\Norton AntiVirus\IWP\NPFMNTOR.EXE
c:\windows\system32\RegSrvc.exe
c:\programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
c:\programmer\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
c:\programmer\Messenger\msmsgs.exe
.
**************************************************************************
.
Gennemført tid: 2008-11-27 22:24:54 - maskinen blev genstartet
ComboFix-quarantined-files.txt  2008-11-27 21:24:50

Pre-Kørsel: 4.527.108.096 byte ledig
Post-Kørsel: 4,530,946,048 byte ledig

WindowsXP-KB310994-SP2-Home-BootDisk-DAN.exe
[boot loader]
timeout=2
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINDOWS
[operating systems]
c:\cmdcons\BOOTSECT.DAT="Microsoft Windows Recovery Console" /cmdcons
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Home Edition" /fastdetect /NoExecute=OptIn

531    --- E O F ---    2008-11-27 18:31:34
Avatar billede maria_agnete Nybegynder
27. november 2008 - 22:38 #3
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\S24EvMon.exe
C:\WINDOWS\system32\ZCfgSvc.exe
C:\WINDOWS\System32\1XConfig.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\IWP\NPFMntor.exe
C:\WINDOWS\System32\RegSrvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 6\LaunchApplication.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Programmer\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
C:\WINDOWS\explorer.exe
C:\WINDOWS\system32\notepad.exe
C:\PROGRA~1\Netscape\NETSCA~1\netscape.exe
C:\Programmer\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://mail.dsr.kvl.dk/
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_11\bin\ssv.dll
O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)
O2 - BHO: Windows Live Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: CNavExtBho Class - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O2 - BHO: QUICKfind BHO Object - {C08DF07A-3E49-4E25-9AB0-D3882835F153} - C:\Programmer\TEXTware\QUICKfind\PlugIns\IEHelp.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [PRONoMgr.exe] C:\Programmer\Intel\NCS\PROSet\PRONoMgr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PCSuiteTrayApplication] C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 6\LaunchApplication.exe -startup
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [Nokia.PCSync] C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 6\PcSync2.exe /NoDialog (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_11\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_11\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O16 - DPF: {238F6F83-B8B4-11CF-8771-00A024541EE3} (Citrix ICA Client) - http://a516.g.akamai.net/f/516/25175/7d/runaware.download.akamai.com/25175/citrix/wficat-no-eula.cab
O16 - DPF: {4F1E5B1A-2A80-42CA-8532-2D05CB959537} (MSN Photo Upload Tool) - http://gfx2.hotmail.com/mail/w2/resources/MSNPUpld.cab
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1128865775664
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/MsnMessengerSetupDownloader.cab
O16 - DPF: {D216644A-C6DB-49D9-BBCF-D38FE7991BF2} (Util Class) - https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/tdccsp-0506.exe
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.bgbank.dk/html/activex/e-Safekey/BG/e-Safekey.cab
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O23 - Service: Automatic LiveUpdate Scheduler - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPod Service - Apple Computer, Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: LiveUpdate - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\Symantec\LIVEUP~1\LUCOMS~1.EXE
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto-Protect Service (navapsvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: Intel NCS NetService (NetSvc) - Intel(R) Corporation - C:\Programmer\Intel\NCS\Sync\NetSvc.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Firewall Monitor Service (NPFMntor) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\IWP\NPFMntor.exe
O23 - Service: RegSrvc - Intel Corporation - C:\WINDOWS\System32\RegSrvc.exe
O23 - Service: Spectrum24 Event Monitor (S24EventMonitor) - Intel Corporation  - C:\WINDOWS\System32\S24EvMon.exe
O23 - Service: SAVScan - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
O23 - Service: ScriptBlocking Service (SBService) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia. - C:\Programmer\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: Symantec SPBBCSvc (SPBBCSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
O23 - Service: Symantec Core LC - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
O24 - Desktop Component 0: (no name) - http://www.bjertbettebigband.dk/lydoptagelser4b-filer/image001.jpg

--
End of file - 7999 bytes
28. november 2008 - 07:07 #4
[Malwarebytes' Anti-Malware] skal du lige rulle igen...

" -> No action taken "

Du glemte denne detalje -> " Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" "
28. november 2008 - 07:09 #5
Kan iøvrigt anbefale afinstall af
* QUICKfind
da den tit gør ballade...

Husk fuld WindowsUpdate http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/default.aspx?ln=da ; du mangler bla IE7
28. november 2008 - 07:09 #6
Registreringsdatabase oprydning kan anbefales ->
RegCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm (Specielt punktet [Register]...)
http://www.ccleaner.com/download/builds/downloading-slim
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller *NEJ* til den.

http://vistaguide.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Avatar billede maria_agnete Nybegynder
01. december 2008 - 09:49 #7
Hej karise_larry

Jeg har kørt ccleaner før jeg kørte alt det andet.

Men nu har jeg kørt malware engang til og huskede lige den lille detalje at fjerne de valgte filer ;)

NY MALWARE LOG (01.12.2008):

Malwarebytes' Anti-Malware 1.30
Database version: 1440
Windows 5.1.2600 Service Pack 3

mbam-log-2008-12-01 (09-46-17).txt

Skan type: Fuldstændig skanning (C:\|)
Objekter skannet: 120104
Tid tilbagelagt: 1 hour(s), 41 minute(s), 59 second(s)

Inficerede Hukommelses Processer: 0
Inficerede Hukommelses Moduler: 0
Inficerede Registeringsdatabase Nøgler: 5
Inficerede Registeringsdatabase Værdier: 1
Inficerede Registeringsdatabase Filer: 0
Inficerede Mapper: 4
Inficerede Filer: 2

Inficerede Hukommelses Processer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Hukommelses Moduler:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Nøgler:
HKEY_CLASSES_ROOT\minibugtransporter.minibugtransporterx (Adware.Minibug) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\minibugtransporter.minibugtransporterx.1 (Adware.Minibug) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\Interface\{04a38f6b-006f-4247-ba4c-02a139d5531c} (Adware.Minibug) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\Typelib\{3c2d2a1e-031f-4397-9614-87c932a848e0} (Adware.Minibug) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\MySearch (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.

Inficerede Registeringsdatabase Værdier:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\SharedDLLs\C:\Programmer\Fælles filer\Real\WeatherBug\MiniBugTransporter.dll (Adware.Minibug) -> Quarantined and deleted successfully.

Inficerede Registeringsdatabase Filer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Mapper:
C:\Programmer\MySearch (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\MySearch\bar (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\MySearch\bar\History (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\MySearch\bar\Settings (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.

Inficerede Filer:
C:\Programmer\Fælles filer\Real\WeatherBug\MiniBugTransporter.dll (Adware.Minibug) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\MySearch\bar\History\search (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
Avatar billede maria_agnete Nybegynder
01. december 2008 - 10:01 #8
Jeg har nu fundet Quickfind på computeren. Men det er ikke nok at slette den?
Hvordan får jeg den afinstalleret? Er lidt lost, hvis der ikke er en afinstallationsknap :S
01. december 2008 - 17:50 #9
Bare slet den og kør en oprydning med nævnte CCleaner...
01. december 2008 - 17:51 #10
Hvordan kører PC'en så nu ?
Avatar billede maria_agnete Nybegynder
02. december 2008 - 21:12 #11
Jeg tror egentlig den kører meget fint. Problemet er at den nogen gange bare går kold.  Jeg har fjernet QuickFind og ccleaner fik vist fjernet resten af det - så det kører vist bare..

Jeg har forsøgt at installere Internet explorer 7 - ved ikke helt om det går godt, men det er jo en anden snak. Men du skal i hvert fald have rigtig mange gange tak for din hjælp..
Avatar billede maria_agnete Nybegynder
02. december 2008 - 21:15 #12
Og maskinen kører også meget stærkere / hurtigere :D
02. december 2008 - 21:23 #13
Der er ikke mere 'snavs' ifølge din Log...

Du er velkommen en anden gang...

Du bør rense temp med denne fil, det tager kun få sek.
http://www.spywareinfo.dk/download/cleantempxp2k.bat

Efter sådan en tur er det altid en god ide og rydde op i systemgendannelsesfilerne.
Deaktiver systemgendannelse -> http://www.spywareinfo.dk/#/tip-og-tricks/deaktiver_systemgendannelse.htm
Genstart din computer - aktiver systemgendannelse. Dette gøres samme sted, hvor du deaktiverede, denne gang skal du blot aktivere.
Det vil også være en god idé manuelt at oprette et nyt punkt, som du kan navngive, og vende tilbage til, hvis du skulle få problemer af nogen art.

Safe Surfing...

Registreringsdatabase oprydning kan anbefales ->
RegCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm (Specielt punktet [Register]...)
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller NEJ til den.

Husk også ALT mht WindowsUpdate ...
Avatar billede maria_agnete Nybegynder
03. december 2008 - 18:59 #14
Der sker ikke noget ved at trykke på 'Accepter'-knappen :s

Computeren er også gået kold. Først en blå skærm, med tekst om at Windows lukkede ned for at undgå en stor fejl.. Da jeg genstartede den kom der er hvid skærm med tekst om at devicen (ved ikke hvilken) ikke var ordentlig tilsluttet.. Måske er tiden for min computer ovre...... :( Er det noget, I kender til?
03. december 2008 - 20:06 #15
... bliver den ved med dette "...hvid skærm med tekst om at devicen ..." ???
03. december 2008 - 20:06 #16
Avatar billede maria_agnete Nybegynder
04. december 2008 - 11:09 #17
Jeg har startet den to gange, hvor den skriver at der ikke er kontakt til devicen..