Avatar billede __ak Nybegynder
27. november 2008 - 11:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Anbefaling af smartphone

Hello you kinda fellas kinda folks

Jeg står i den situation at jeg har ødelagt min telefon og pt. kører med min gamle W660i hvilket jeg ikke er helt tilfreds med.
Derfor har jeg besluttet mig for at næste gang jeg skal have en telefon skal det være en smartphone.
Jeg kiggede for noget tid siden rigtigt meget på HTC Touch Dual telefonen, men jeg har bare indtryk af at der er sket rigtigt meget på smartphone siden, siden den kom frem.
Jeg er ikke den store gadget fyr, så er ikke helt up-to-date med hvad der er noget værd.

Jeg bruger min telefon utroligt meget, så det er vigtigt at workflowet er ordentligt skruet sammen, jeg skal også bruge den meget til at gå på internettet - så det skal også være en ordentlig browser, og gode muligheder for browsing.
En sidste ting er at jeg utroligt gerne vil have en command line af en art bl.a. med mulighed for at ssh connecte til servere og lign.

Er der nogen der kan guide mig i den rigtige retning, og gerne komme med nogle personlige erfaringer.

//__ak
Avatar billede __ak Nybegynder
02. december 2008 - 16:45 #1
Jeg har idag læst om den nye Nokia N97 og må sige at jeg blev ret vild med den bare ud fra artikler og billeder.
Nogen der kender mere til den, hvilke muligheder man har osv?
Avatar billede __ak Nybegynder
12. december 2008 - 13:48 #2
jeg kigger selv vidre..