Avatar billede kas-per Nybegynder
26. november 2008 - 19:56 Der er 2 kommentarer

Vista , Word 2007 og doc-format

Hej BG!

Håber virkeligt I kan hjælpe mig!

Jeg har store problemer med Windows Vista:Giv mig forhelvede XP at arbejde i!

Nåh! Jeg har installeret MS Office '07 og det virker fint! MED UNDTAGELSE af doc-formatet, hvad jeg synes er et ret væsentlig format.

Af en eller anden årsag retter den alle andre filtyper til at skulle administreres fra Word (og de andre Office-prgrammer), men bare ikke *.doc !!!

Jeg tænkte: det er jo blot som XP - går ind og retter i filtypeoversigten (som har skiftet placering i Vista!), Desuden kan man ej heller slette formaterne og tilføje dem igen som i XP - eller hvad? Samt skifte ikon!

Jeg kan ikke engang vælge "Åben med.."! Listen kommer frem, men når jeg trykker andet program og tilføjer C:\Progr.\.\Office12\WINWORD.EXE så kommer den ikke over i listen!! Tilgengæld kan jeg vælge alle andre programmer uden problemer!

Når jeg så beder den om at åbne i MS Word, så kan man ikke vælge WINWORD.EXE - der sker intet. Alle andre (NOTEPAD, WordPad etc.) kan man med - bare ikke MS Word !!!

Man må kunne slette filtypen fra PC'en på en måde (som i XP). Man må også kunne ændre i REGEDIT - MEN...

HVORDAN ?

:)
Avatar billede enriko Nybegynder
26. november 2008 - 21:19 #1
Avatar billede enriko Nybegynder
26. november 2008 - 21:24 #2