Avatar billede camoma Nybegynder
25. november 2008 - 14:11 Der er 1 løsning

Remote Desktop Mobile

Hej,
Jeg har et presserende problem vedrørerende den nye RDP klient til windows Mobile 6. (jeg har selv installeret den på WM5)

Jeg er ved at skrive et script, der sørger for at starte .exe filen for programmet Remote Desktop Mobile.

Mit spørgsmål er, vil det være muligt at starte programmet med argumenter som for eksempel at "connecte" til en given IP adresse? i.e. wpctsc.exe -servernavn

Jeg ved man kan start eksempelvis internet explorer med argumenter, eksempelvis en URL som den starter med. Håber på noget tilsvarende kan gøre sig gældende for RDP..

Enhver hjælp er meget velkommen:-)

Mvh Ole
Avatar billede camoma Nybegynder
15. december 2008 - 16:26 #1
klf