Avatar billede wuss15 Nybegynder
22. november 2008 - 22:59 Der er 1 kommentar

Mikrofon mangler driver ( tror jeg )

hey.

har lige købt et empire headset.
og har ingen lyd fra mikrofonen men kan sakkens høre lyd i headsettet. det virker på en anden pc. ( min fars )

mit lyd kort er et : realtek

under krontrol panel > lyd og lydenheder > stemme > så under indspilling som høre til min mikrofon kan jeg kun vælge ''line in/mic in'' og ikke mit lydkort/driver.

jeg bruger xp med service pack 3.
har under lydstyrke kigget og mikrofonen er ikke muted....

mvh. Frederik
Avatar billede wuss15 Nybegynder
24. november 2008 - 17:20 #1
ingen der kan hjælpe mig?

info: lydkort er som jeg forstår det et realtek HD audio Rear
og mit headsæt er : empire CD-840MV

håber nogen på baggrund af denne viden kan hjælpe mig med at løse mit problem....