Avatar billede stairway_to_heaven Nybegynder
16. november 2008 - 11:23 Der er 13 kommentarer

Explorer genstarter

Jeg har forsøgt alle mulige af de løsninger, jeg har kunne opdrive via google, men ingen har hjulpen mig.

Hvis jeg f.eks åbner Computer og måske har tjekket op på noget på mit usb dongle og lukker Computer på X i øvertse højre hjørne så siger den: Windows Stifinder er holdt op med at fungere..... Nyt vindue Windows Stifinder Genstarter og det gør den stort set hver eneste gang!
Avatar billede corleonedk Nybegynder
16. november 2008 - 14:34 #1
Inden vi begynder med alle mulige råd,ville det være godt hvis du skrev hvad du har prøvet..
Avatar billede stairway_to_heaven Nybegynder
16. november 2008 - 14:39 #2
Jeg har forsøgt opdateringer af Vista.
Stort set alle steder jeg hr set, har de foreslået afinstallering af Nero software, jeg har ikke Nero installeret.
Avatar billede corleonedk Nybegynder
16. november 2008 - 14:58 #3
Prøv denne her hvis den vil lade dig gøre det..

Åben start og skriv index og åben indexing options.Gå til avanceret derinde og tryk på rebuild,så det bliver bygget op igen..
Avatar billede stairway_to_heaven Nybegynder
16. november 2008 - 15:04 #4
Er ikke lige med på hvor du er henne?
Avatar billede stairway_to_heaven Nybegynder
16. november 2008 - 15:06 #5
Fandt det, hjalp ikke :(
Avatar billede corleonedk Nybegynder
16. november 2008 - 15:31 #6
Sker det kun ved din usb dongle eller også på alm drev?...Kun lyde som om explorer ikke helt kan få kontakt med dit usb,og så crasher den ja..I så fald så fjern usb via enheds hånteringen og lad Windows finde den igen..
Avatar billede stairway_to_heaven Nybegynder
16. november 2008 - 15:40 #7
Det med usb var bare et eksempel, det er også ved alm. drev
Avatar billede stairway_to_heaven Nybegynder
16. november 2008 - 16:53 #9
Som det ser ud, hjalp den scanning du nævnte, så smid et svar og pointene er dine :)
Avatar billede stairway_to_heaven Nybegynder
16. november 2008 - 16:56 #10
Det hjalp stadig ikke.... :(
Avatar billede corleonedk Nybegynder
16. november 2008 - 19:54 #11
Prøv at lade Ccleaner arbejde en gang,og se om den kan rette en evt registringsfejl.
http://www.ccleaner.com/
Avatar billede stairway_to_heaven Nybegynder
16. november 2008 - 20:49 #12
Den fandt en masse problemer, men løste ikke mit. :(
Avatar billede corleonedk Nybegynder
17. november 2008 - 00:40 #13
Ok der er et par ideér tilbage i ærmet endu..

1.Prøv at åbne Iexplore og åben Tools - manage Add-ons - enable and diable Add-ons.
slå alt fra og genstart maskinen..Selv om det er IE hænger den sammen med Explorer,og kan lave fejl der..

2..Programmet F-Secure client er også kendt for at lave problemer med explorer,så har du det så prøv at fjerne det..Et andet er Firebird 1,5.

3..Hvis det heller ikke virker,så prøv system gendannelse.

4..Her bliver det noget af et detektiv arbejde,men så du nød til at prøve at fange synderen.Ligger et link omkring det her.http://www.helpwithwindows.com/techfiles/explorer-crashes.html