Avatar billede mee3 Nybegynder
14. november 2008 - 22:01 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Feedback på spil hjemmeside

jeg vil gerne havde lidt af vide om hvad andre syntes om min side ( jo.wep.dk ).
gerne både til designet og funktioner og gode ider til hvad der kan gøres beddere.
Avatar billede mee3 Nybegynder
14. november 2008 - 22:01 #1
Avatar billede enya Nybegynder
14. november 2008 - 22:16 #2
Som en start synes jeg, at du skal få rettet stavefejlene på siden.. F.eks. staves ordet "forskellige" ikke med "æ" ("forskællige").
Avatar billede mee3 Nybegynder
14. november 2008 - 22:24 #3
ok så har jeg rettet det
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. november 2008 - 22:40 #4
Flere Kattergorier

Kattergorier = ikke brug stort bogstav + det staves kategorier.

Fejl: http://www.gratisupload.dk/download/17830

Enkel side, men desværre så anonym at den nok hurtigt går i glemmebogen...
Avatar billede mee3 Nybegynder
14. november 2008 - 22:44 #5
hvad kan jeg gøre bedere
Avatar billede enya Nybegynder
14. november 2008 - 22:52 #6
Jeg er enig med john_stigers i, at siden er så anonym, at man hurtigt glemmer den igen. Der findes jo et hav af spille-sider.
Men har desværre ikke noget forslag til, hvordan du gør den mere synlig eller unik.. :(
Avatar billede mee3 Nybegynder
14. november 2008 - 22:56 #7
nu har jeg løst problemet http://www.gratisupload.dk/download/17830
Avatar billede applezine Nybegynder
27. november 2008 - 12:34 #8
En go ide er at gå væk fra gratis webhosting og få dig noget mere seriøst.. Vær først med nye spændende spil i stedet for at (hvis du gør) "stjæle" fra andre sider..
Avatar billede mee3 Nybegynder
03. januar 2009 - 22:24 #9
lukker nu