Avatar billede freddiebaby Nybegynder
13. november 2008 - 20:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Er denne comp værd at købe ?

Har kigget på denne computer:
http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=99610&gruppe=PCnotevision

Synes selv prisen er okay, er godt klar det er uden styresystem, office og antivirus. Men alt det har jeg til rådighed.

Har denne computer gode nok specifikationer til at kunne bruges til at game middel-krævende spil.
Er helt blank når det kommer til grafikkort og processor, er disse gode nok? og hvad vil det sige at RAM er dedikeret ?
og endeligt, den har 4BG ram - er det så ikke noget med at det er bedst at benytte Vista ?
Foretrækker dog XP, så er ganske nysgerrig på det punkt.

Derudover, må i meget gerne kigge yderligere på deres hjemmeside, og se om der evt. er en computer der er bedre til prisen.

TUSIND TUSIND tak for hjælpen
Avatar billede haverslev Novice
13. november 2008 - 21:02 #1
dedikeret ram er ram der er tildelt/forbeholdt grafikkortet- altså det har "sine egne"ram - læs dog mere om grafikkort her:
http://www.laptopworld.dk/Hardware/Grafikkort.html

Ang 4Gb ram og Vista 32bit styresystem :
(Vista SP1 viser blot 4gb ram - XP viser kun ca. de 3,2Gb af de 4Gb) :
http://www.eksperten.dk/spm/852612

Selve maskinen kan sagtens køre "middel" krævende spil.
Avatar billede freddiebaby Nybegynder
13. november 2008 - 22:19 #2
thanks

angiv du bare svar ;)
Avatar billede haverslev Novice
14. november 2008 - 11:57 #3
Avatar billede freddiebaby Nybegynder
14. november 2008 - 14:06 #4
kan ikke rigtig se, hvad er forske
Avatar billede freddiebaby Nybegynder
14. november 2008 - 14:06 #5
ups skrev i forkerte tråd ;)
- tak for svar, tag dig ikke af ovenstående kommentar
Avatar billede langbein Nybegynder
15. november 2008 - 22:18 #6
Mon ikke XP 64 hadde vært det rette operativsystem for denne ?
Avatar billede haverslev Novice
19. november 2008 - 19:28 #7