Avatar billede DaneX Praktikant
12. november 2008 - 12:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Outlook lukker ned efter opstart med fejlmeddelelse

Hep...

Min kæreste har fået nyt job og i den forbindelse ny computer og skal have sat sin e-mail op til firmaets Exchange server.
Hun har fået installeret Office pakken og havde forsøgt at konfigurere Outlook ud fra et dokument, hun havde fået fra firmaet.

Men noget var åbenbart gået galt og nu kommer Outlook med en fejlmeddelelse, når hun starter det op:

"Unable to open your default email folders. Your profile is not configured"

Der er så muligheden for at trykke OK - og derefter lukker Outlook ned.

Vi har prøvet at afinstallere hele Office pakken, slettet Outlook bibliotekerne under AppData og geninstalleret Office pakken. Men den kommer stadig med den fejlmeddelelse ved første og efterfølgende opstarter af Outlook.

Er der nogen, der kan hjælpe til med dette problem?
Avatar billede DaneX Praktikant
12. november 2008 - 12:44 #1
Det er Office 2003 samt Vista Home Basic, der benyttes.
Avatar billede vejmand Juniormester
12. november 2008 - 13:00 #2
Avatar billede DaneX Praktikant
06. februar 2010 - 18:16 #3
Problemet blev "løst" med en formatering