Avatar billede saintmain Nybegynder
11. november 2008 - 09:16 Der er 2 kommentarer

Automatisk forsendelse hver dag.

Jeg skal med outlook sende den samme mail til en stor gruppe mennesker hver dag.

Det er helt samme mail, samme tidspunkt og uden vedhæftet fil.. det lyder måske nemt, men jeg syntes uikke at kunne få det til at virke.

På forhånd tak.

/Main
Avatar billede gunfar Nybegynder
11. november 2008 - 20:28 #1
det er vel ikke det man forbinder med spam..??
Avatar billede saintmain Nybegynder
12. november 2008 - 09:06 #2
Nej. Spam er når modtageren ikke ønsker at modtage posten.
Dette er en anmodning om input til en journal, som en reminder til at få sendt dagens begivenheder til operations centret.