Avatar billede nitz Nybegynder
27. juni 2001 - 22:57 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Maps i 3D MAX R4

Hej Alle,

Jeg har en kasse hvor jeg kun skal lægge map på EN af siderne, men jeg kan ikke huske hvordan, er der nogen der kan forklare mig det eller henvise til en forståelig Tutorial :o)

Med venlig hilsen

Tommy Nitz
Avatar billede qzar Nybegynder
27. juni 2001 - 23:11 #1
Hvad er det så lige map er`??
Avatar billede nitz Nybegynder
27. juni 2001 - 23:14 #2
Oh måske husker jeg helt forkert..... men et map er (efter min hukommelse hehe) det du sætter på objekter.....for eksempel hvis du vil lave en murstensvæg, så laver du en kasse og smider et map på der ligner mursten.....
hedder det ikke map(s) ??

hilsener

Tommy
Avatar billede qzar Nybegynder
27. juni 2001 - 23:15 #3
Bare klik på \"M\" så burde den åbne material editor !
Avatar billede nitz Nybegynder
27. juni 2001 - 23:20 #4
okay material editor kender jeg godt, men den smider jo bare map/material på hele kassen. det skal KUN være på en af siderne
Avatar billede qzar Nybegynder
27. juni 2001 - 23:27 #5
Du skal markere den del af kassen du vil fikse!
Avatar billede nitz Nybegynder
27. juni 2001 - 23:29 #6
Forestil dig at jeg er helt på begynderniveau :o) hvordan skal jeg gøre det?
Avatar billede qzar Nybegynder
27. juni 2001 - 23:31 #7
Det er sikkert fordi at du bruger r4 at det er svært.......I r2 trykkede du bare på den side af kassen du ville lave men det er sikkert sværere i r4 kunne jeg forestille mig!
Avatar billede nitz Nybegynder
28. juni 2001 - 01:41 #8
Jeg har selv løst problemet på en storm P måde...
Avatar billede qzar Nybegynder
28. juni 2001 - 01:44 #9
*GG*