Avatar billede harryfink Praktikant
04. november 2008 - 00:55 Der er 1 løsning

IIS7 på Vista: Kan ikke få vist site

Hej,

Jeg har været vant til at køre IIS på XP, men har nu fået en computer med Vista Home Premium. Installationen er gået fint og /localhost/ viser standard-start-tingen.

Inde i IIS opretter jeg så et websted (finder mappen og tildeler den et webvenligt navn, fx "site"), men når jeg så skriver /localhost/site, får jeg en 404: "Den ressource, som du søger efter, er blevet fjernet, har fået ændret sit navn eller er midlertidigt utilgængelig."

Hvad jeg har gjort var en simpel og fuldstændig standardprocedure med XP, så er ret forvirret over, hvad der dog er galt.

Kan I hjælpe?

På forhånd tak,
Mikkel
Avatar billede harryfink Praktikant
04. november 2008 - 01:00 #1
Ahem... Virtuel mappe istedet for websted... My bad.