Avatar billede somedaydj Nybegynder
02. november 2008 - 21:14 Der er 2 kommentarer

Rippe lyd (uden voice)

Hello !

jeg er nærmest blevet afhængig af siden, www.recordkingz.com
rigtigt fedt gammelt funk.

derfor vil jeg meget gerne finde ud af at rippe de har tracks.
men det er ikke sådan lige til. for de har voicet dem. så der kører en stemme over som siger; Recordkingz, hele tiden.

jeg går udfra, jeg skal have jer til at finde en metode til at finde vej hen til hvor mp3 filen ligger hostet. jeg ved at det der Recordkingz som bliver sagt hele tiden, sidder i flash playeren. altså ikke i selve mp3'en. for den siger det forskellige steder hver gang man høre et nummer.

hvis jeg siger jeg mangler den her mp3 :

http://www.recordkingz.com/shop/popup_mp3.php/pID/4084

hvad siger i så ? :-)
Avatar billede swiatecki Novice
03. november 2008 - 08:53 #1
Umildbart så koster den penge og du kan bare købe den?

Jeg ser der står  PRICE :      £50.00

Andet er ulovligt og du skal derfor lukke tråden
Avatar billede somedaydj Nybegynder
03. november 2008 - 09:52 #2
langt fra ulovligt.

denne her er en library plade. mood music.
altså, udgivet gratis til biblioteker, bus og tog venterum, teatre.
de var gratis for den slags steder dengang, og blev ikke solgt i butikker.

nu er de rigtigt sjældne, og derfor kan man sælge dem.
de pladeselskaber der udgav den slags existerer ikke engang mere.

så derfor vil jeg ikke lukke min tråd.

og jeg håber nogle har en løsning :-)