Avatar billede tcp Nybegynder
01. november 2008 - 23:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Feedback Freevi.dk

Avatar billede tcp Nybegynder
01. november 2008 - 23:48 #1
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2008 - 19:05 #2
Det ser ud til, at du har kopieret (eller ladet dig inspirere af) YouTube's opbygning. Det ville måske klæde sitet lidt bedre, at være bygget op efter en anden idé. En smagssag selvfølgelig...

Jeg efterlyser for det første en form for introduktion på forsiden til sitet, man er kommet ind på. Men generelt ser det egentlig godt ud og er meget præsentabelt.

Måske skulle søgefunktionen være noget mere dominerende på siderne - det er trods alt den, man benytter sig af, hver eneste gang man besøger siden. Den virker gemt væk oppe i skærmen til højre for menuknapper og over farvestrålende logo-tekst, der virker langt mere iøjenfaldende.

  // Steeven
Avatar billede tille Nybegynder
04. november 2008 - 07:56 #3
det ser ok ud, men det er da bare en standard clipbucket side.
Avatar billede tcp Nybegynder
21. februar 2009 - 13:48 #4
send svar skal have den lukkede
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2009 - 13:56 #5
Svar

  // Steeven
Avatar billede nina84 Nybegynder
02. marts 2009 - 18:53 #6
Jeg vil også mene siden minder meget om Youtube, men igen- det gør den brugervenlig og folk kender navigationen!!

Fed side!