Avatar billede casper_rasmussen Nybegynder
29. oktober 2008 - 14:05 Der er 4 kommentarer

Hjælp til at ligge nogle billeder ind i en flash

hej jeg har fået en opgave hvor jeg skal have udskiftet nogle billeder med nogle andre, har sat og rodet med det i lang tid, men uden held. tænkte nok der skulle være en der kunne hjælpe mig med det, FLA filer er som den skal være det er bare billeder der skal udskiftes. Hvis nogle kunne hjælpe med det så vil jeg være lykkelig.

Hvis det er svært skal du slf nok få lidt for det.
Avatar billede mamasushi Nybegynder
29. oktober 2008 - 15:50 #1
Jamen er det en ren flash fil de skal lægges ind i? For så kan jeg formentlig hjælpe :)
Avatar billede casper_rasmussen Nybegynder
29. oktober 2008 - 18:41 #2
det er en webside i flash, er ikke nogen expert i flash men kan finde ud af at ændre txt og måske lave en knap. men har du mulighed for at sende mig en mail på denne adresse arrow_656@msn.com så vil jeg give dit flash fil og billeder.

Det er foresten til en strip club, så der er lidt nude billeder imellem :)
Avatar billede mamasushi Nybegynder
29. oktober 2008 - 21:25 #3
*haha* .. Så er det godt jeg ikke er sart ;)
Avatar billede mamasushi Nybegynder
29. oktober 2008 - 21:26 #4
... Mail afsendt