Avatar billede microjet Nybegynder
28. oktober 2008 - 16:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan man lave programmer til PDA'er med Visual C# Express Edition

Kan man lave programmer til PDA'er med Visual C# Express Edition?

Jeg kan installerer .NET Compact Framework, men det integrerers ikke i Visual C# Express, så man kan vælge det når man opretter et nyt projekt.

Jeg har set der findes en gratis editor som kan integrerer med Compact Framework

Er det en begrænsning... eller kan det lade sig gøre?
Avatar billede arne_v Ekspert
28. oktober 2008 - 16:59 #1
Du kan skrive i enhver IDE / editor kan bygge command line.

SharpDevelop kan bygge mod CF.

VS Express kan ikke - MS vil gerne have at du betaler lidt til dem.
Avatar billede microjet Nybegynder
28. oktober 2008 - 18:22 #2
Jeps det var den der SharpDevelop jeg tænkte på... er den ok!
KAn man bruge C# .NET komponenter til SharpDevelop?

Skal man købe Visual Studio standard/pro for at bruge CF med MS programmer?
Avatar billede arne_v Ekspert
28. oktober 2008 - 18:35 #3
Jeg kan godt lide SharpDevelop.

SharpDevelop bruger samme compiler som VS, saa kan VS bygge det, saa voer SharpDevelop
ogsaa kunne. Der mangler nok lidt inden for wizards.

http://msdn.microsoft.com/en-us/vstudio/products/cc149003.aspx viser features i de forskellige versioner.
Avatar billede microjet Nybegynder
18. januar 2011 - 00:22 #4
lukket
Avatar billede arne_v Ekspert
18. januar 2011 - 02:34 #5
Fik du ikke svar på det du spurgte om??

Hvorfor så selv løbe med point??
Avatar billede microjet Nybegynder
18. januar 2011 - 11:19 #6
Der var en der brokkede sig over at jeg havde mange åbne spørgsmål, så jeg har lukket alle gamle tråde hvor ingen har postet svar, men jeg fik faktisk svar på spørgsmålet i denne her tråd... så jeg skylder dig vel 15point
Avatar billede microjet Nybegynder
18. januar 2011 - 11:45 #7