Avatar billede lasserasch Juniormester
28. oktober 2008 - 14:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ajax popup vindue med en specielt funktion.

Hejsa.

Jeg skal se om jeg kan få lavet en ajax popup vindue, hvor jeg kan skrive en tekst og have en knap.

Tekst skal kunne sættes fra codehind.

Jeg er ikke så god til ajax, men har en komponent som kan vise en ajax popup for mig idag.

Problemet er at jeg skal vise en fluebens boks også på denne popup, hvor brugeren skal kunne krydse af.

Hvis han sætter et flueben heri og trykker OK på popup boksen skal jeg kunne skrive en cookie ned på computeren så mit system ved at jeg ikke skal vise popup boksen næste gang brugeren går ind på samme side.

Er der nogen som har nogle hints eller kode eksempler? Meget gerne eksempel kode.

Mvh.
Lasse
Avatar billede j4k0b Nybegynder
28. oktober 2008 - 14:39 #1
Noget alá det her? Prøv at læg en vare i kurven:
http://www.billigvvs.dk/Badevaerelse-Haandvaskarmaturer.html
Avatar billede lasserasch Juniormester
28. oktober 2008 - 14:59 #2
Ja lige nøjagtig. Måske måtte baggrunden gerne være faded lidt ud men jo, det er lige netop denne funktionalitet jeg leder efter.
Avatar billede lasserasch Juniormester
29. oktober 2008 - 11:06 #3
Men det var jo ikke ligefrem noget som hjælper mig videre. :-(

Hvordan får jeg lavet sådan en popup med den funktionalitet?

/Lasse
Avatar billede lasserasch Juniormester
11. oktober 2010 - 21:23 #4
lukket