Avatar billede svampefrede Nybegynder
26. oktober 2008 - 00:41 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

hvad skal jeg købe for en bærbar

hejsa jeg kigger på bærbar og det skal værer en gamer bærber så er jeg faldet over for:

en mybook M16
http://www.mybook.dk/shop/external/images/html/edbpriser.html?ID=13_14

og en
mybook M1722
http://www.mybook.dk/shop/external/images/forside.html

er de gode nok og vilken en er best

den skal kun spilles på og den skal bare kun kører alle spil hvad siger i?
Avatar billede sleeper Nybegynder
26. oktober 2008 - 07:08 #1
Ingen af dem er noget værd.

Der skal være grafikkort i, hvis det skal være en gamerbærbar.
Hvis du ønsker en gamerbærbar, som kan trække alle spil, skal du op i minimum den dobbelte pris.
Avatar billede svampefrede Nybegynder
26. oktober 2008 - 09:31 #2
så kom med et floslag til en du vil købe vis du skal havde en gamer bærbar

og jov der er et godt grafikkortt den prøv at læs
Avatar billede haverslev Novice
26. oktober 2008 - 11:54 #3
sleeper > hvad mener du med "der skal være grafikkort i" ?
Der er jo et GF 8600M gt kort i ovennævnte og de kan sagtens spille spil.
De nysete kort i gamer maskiner er pt. GF9600, GF9700 og GF9800 kort, men ydelsen fra et GF8600M Gt kort og til et GF9600 er ikke mærkbar og flere brugere klager over at der ikke er mere ydelse i det kort, fremfor 8600 kortet.
Avatar billede haverslev Novice
26. oktober 2008 - 12:08 #4
forskel:
Den største visuelle for skal er jo størrelsen, på hhv 15,4" og 17" - hvis den skal fragtes frem og tilbage hver dag, så er 15,¤" at fortrække.
Skal den derimod afløse/erstatte en stationær maskine med skærm, jå så er det 17"

Hvis vi kigger på CPU, så er:
"Classic" modellerne på hhv. 2,0Ghz og 2,26Ghz
"XL" og "Fuld loaded" på hhv. 2,4Ghz og 2,53Ghz
Harddiske er lidt større i M1722 classic maskinen
Blue Ray drev i M1722 XL maskinen
2,0Mpixel webcamera i M1722 maskinerne
Bedere trådløs netkort i M1722 maskinerne
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. oktober 2008 - 12:17 #5
sleeper - kom igen, denne gang så kig det der linkes til :)

svanpefrede hvad er dit budget?
Avatar billede svampefrede Nybegynder
26. oktober 2008 - 12:33 #6
hvad mener du
Avatar billede svampefrede Nybegynder
26. oktober 2008 - 12:34 #7
når det er ca 13-14,000
Avatar billede haverslev Novice
26. oktober 2008 - 12:58 #8
En maskine, som min søn har kigget lidt på, den skal muligvis erstatte hans nuværende Zepto 6625Wd maskine.
http://www.getmore.dk/templates/imw-product.asp?ProductGuid=G71V-7S024G
Avatar billede haverslev Novice
29. oktober 2008 - 16:25 #9