Avatar billede depalo24 Nybegynder
20. oktober 2008 - 13:26 Der er 12 kommentarer

re-design af hjemmeside

Har en hjemmeside, som på design siden er hæslig, men bagom er jeg ovenud tilfreds med hvad siden kan som helhed.

Derfor søger jeg en der kan lave et re-design af min hjemmesides design.

For at høre nærmere, og aftale yderlige vilkår, må der gerne sendes en mail til malle2840@yahoo.dk hvis denne tjans har interesse.

Mvh
Avatar billede depalo24 Nybegynder
20. oktober 2008 - 13:31 #1
Skal måske lige tilføje at siden hedder www.Danpunters.com

Og selve farveudlægget ønsker jeg også i en helt anden retning
Avatar billede Himbear Nybegynder
20. oktober 2008 - 13:32 #2
Jeg har sendt en mail.

Med venlig hilsen
Tino Cordes
Avatar billede cortx Nybegynder
20. oktober 2008 - 22:47 #3
Jeg har også lagt en mail til dig.

vh
RH Freelance
Avatar billede minus Nybegynder
21. oktober 2008 - 14:06 #4
Hej,

Du har lige modtaget en email fra mig. :)

Vh
Shahrokh Sotoudeh
www.retard.dk
shahrokh.sotoudeh@gmail.com / iam@retard.dk
Avatar billede e-block Juniormester
21. oktober 2008 - 20:13 #5
..og mail fra mig...
Avatar billede -flow- Nybegynder
22. oktober 2008 - 10:14 #6
Det er ikk så meget realeret til opgaven hehe... Retard hvordan laver du den der fede effekt når man trykker på dine billeder? har bare ledt alle steder :)
Avatar billede hoeks Nybegynder
22. oktober 2008 - 10:51 #7
flow: den effekt laver "han" ikke. Søg på Google efter Lightbox - det er ganske nemt at implementere på en side.

depalo: kontakt mig på rasmus[at]hoeks.dk. Jeg kan evt sende dig en referenceliste før vi kører videre med samarbejdet!
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2008 - 11:41 #8
-flow- : du kan finde den gamle og nye version af Lightbox her: http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex4/indexb.html

Det er det script han bruger
Avatar billede computerlab Nybegynder
29. oktober 2008 - 20:16 #9
Du kan se referencer på min hjemmeside, samt kontakte mig via kontaktformularen på denne.

Mvh
Brian Jørgensen
http://www.ComputerLab.dk
Avatar billede depalo24 Nybegynder
29. oktober 2008 - 20:45 #10
Tak til jer alle for mails osv. Opgaven er løst og jeg er mere end tilfreds:)

Men takker igen for respons, og vil helt sikkert skrive herinde næste gang der er en opgave.
Avatar billede skovge Novice
31. oktober 2008 - 14:29 #11
Hej depalo24 - bare et venligt word of advice - men du bør nok lige få en engelskkyndig til at rette dine tekster igennem, for der er godt nok mange stave- og grammatiske fejl på din side.
Avatar billede e_w Nybegynder
22. januar 2009 - 14:50 #12
Til "FLOW"
Du kan også få denne

http://www.huddletogether.com/projects/lightbox2/

Som jeg personlig synes er den bedste.

held og lykke