Avatar billede public2 Nybegynder
14. oktober 2008 - 21:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Webhotel + Exchange server med SSL / TLS

Hej eksperten og eksperter,

Jeg leder efter et sted hvor jeg kan få hostet min hjemmeside + database (SQL, MsSQL, Oracle eller MySQL) og have en Exchange server med minimum 5 tilknyttede mailadresser.

Jeg har fundet nogle steder hvor jeg enten kan få det ene eller det andet, men for at gøre det så nemt som muligt, vil jeg gerne have det hos samme firma, så det hele er samlet under et.

Som om det ikke var nok, så er det nødvendigt at forbindelsen er krypteret via f.eks. Verisign / SSL og som minimum 128bit SSL eller TLS kryptering.

Jeg har søgt og vil fortsat søge rundt på google og måske være heldig, men tænkte at jeg også lige ville høre her da det måske kunne være nogle sad med lige sådan et firma.

På forhånd tak for jeres hjælp

Mvh
Emil
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
15. oktober 2008 - 01:05 #1
Prøv www.itafdelingen.com. (Jeg arbejder der..) Vi har dog ikke Oracle, ved ikke om det er et krav?
Avatar billede it-dk Nybegynder
15. oktober 2008 - 10:49 #2
Hej
Er det mailen delen såsom owa du ønsker skal anvende SSL?
Avatar billede public2 Nybegynder
20. oktober 2008 - 01:36 #3
Hej begge to og undskyld mit (meget) sene svar.

Dalbjerg: Nej Oracle er ikke nødvendigt, vi skal bare have en database, som er en af de fire jeg har skrevet. Der er ingen foretrukket mere end andre.

Jeg tror dog, hvad jeg har kunne se på hjemmesiden, at det bliver lidt for meget. Er det korrekt at en komplet løsning med det jeg efterspørger vil ligge på 1199 (ex. moms)?

It-dk:
Jeg er ikke helt sikker på det, for det er blot de krav jeg har modtaget fra datatilsynet og derved ikke mig selv der bestemmer dem. Jeg går ud fra, at de vil have krypteret den E-mail trafik der sker mellem firmaet og de andre instanser der skal modtage de mails. Det drejer sig nemlig (ofte) om personfølsom data og derfor er vi underlagt krav fra datatilsynet.
Avatar billede public2 Nybegynder
21. maj 2009 - 13:37 #4
Luk