Avatar billede petersen Novice
13. oktober 2008 - 22:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

kan ikke åbne filer

Jeg kan til tider ikke åbne vedhæftede filer, den vender hele tiden tilbage til åbn og derefter tillad, det er vista, det undrer og irreterer mig.
Avatar billede gunfar Nybegynder
13. oktober 2008 - 22:49 #1
hvor er det du ik kan åbne vedhæftede er det i din mail f.eks
  der har jeg gjort det nogen gange at videresende mailen dog uden at sende derefter har jeg så kunnet åbne  filen
Avatar billede petersen Novice
13. oktober 2008 - 22:53 #2
det er lidt forskelligt hvor det er , men i det her tilfælde er det diler på den sociale højskoles hjemmeside. Kan godt åbne disse på min anden pc som kører med xp, men ikke med vista
Avatar billede gunfar Nybegynder
13. oktober 2008 - 23:00 #3
http://www.dsh-k.dk/Socialraadgiverstudiet.3986.0.html

er det f.eks denne hjemmeside
og hvor ligger problemet hel præcis

har du adobe reader på din pc

http://www.adobe.com/dk/products/acrobat/readstep2.html
Avatar billede petersen Novice
14. oktober 2008 - 14:37 #4
Har det måske noget at gøre med sikkerhedsindstillingerne på vista at gøre? Og ja, jeg har den nyeste adobe.
Avatar billede gunfar Nybegynder
27. december 2008 - 17:56 #5
er vi færdig her