Avatar billede stefanfuglsang Juniormester
12. oktober 2008 - 11:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Flere kategorier

Jeg ved godt at eksperten primært er til IT-spm, men hvorfor ikke udvide med kategorier indenfor bla. elektronik?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
12. oktober 2008 - 16:52 #1
Fordi det allerede eksisterer...? :-)

http://www.eksperten.dk/spm/Hardware/Elektronik/

Da bekrivelsen af kategorien er "-", er der ikke særlige mange begrænsninger på hvilke slags elektronik man snakker om..

Oversigt over kategorierne: http://www.eksperten.dk/
Avatar billede stefanfuglsang Juniormester
12. oktober 2008 - 18:02 #2
Ok - jeg opfattede "Hardware" som computere mv., men kan selvfølgelig bruges til andre ting. Min pointe var egentlig at udvide med flere kategorier, jeg burde komme med flere eksempler. Hvad med "Fysik", "Biologi", andet indenfor videnskab?
Avatar billede snowball Novice
13. oktober 2008 - 12:31 #3
Der er ikke nogen planer om at udvide i de retninger.

Eksperten's force er IT, og det holder vi os primært til indtil videre. Oftest findes der også andre fora som har de specifikke områder som deres primære område og kan derfor tiltrække langt flere personer til at svare.

Dermed ikke sagt at vi ikke udvider på et senere tidspunkt hvis vi mener potentialet er til det ;)

Snowball / Admin
Avatar billede arne_v Ekspert
13. oktober 2008 - 22:28 #4
Men nu skal V5 vel lige i drift først ...

:-)