Avatar billede meredin Nybegynder
10. oktober 2008 - 19:35 Der er 4 kommentarer

bundkort agp + 939

Nu har jeg forgæves forsøgt at finde et bundkort til soket 939 med agp * 16.. Ved godt det er forældet og ikke bliver lavet mere. Men der må da være en foretning der ikke har fået solgt ud?? Nogen der kan hjælpe mig ?
ps. det er nyt og ikke et brugt bundkort jeg er ude efter :)
Avatar billede hottadpole Nybegynder
10. oktober 2008 - 19:45 #1
Jeg tror det er en forveksling mellem AGP x8 og PCI-e x16 der spøger her. På http://www.edbpriser.dk eksisterer der simpelthen ikke 939 bestykkede bundkort med AGP sokkel.
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. oktober 2008 - 20:29 #2
hottadpole> det er helt sikkert fordi kortet ikke laves mere du ikke kan finde den der...

Tror du må skifte mening, for nyt bundkort af den slags finder du ikke...
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. oktober 2008 - 20:30 #3
(sidste linie var til meredin)
Avatar billede coderdk Praktikant
10. oktober 2008 - 23:03 #4