Avatar billede kurdo Novice
10. oktober 2008 - 14:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ram til mit pc?

hej eksperter. :)

såan der, nu tror jeg, jeg skal ud og købe lidt ekstra ram til min stationær der lige nu har 1 gb ram. :)

hvor skal jeg starte? hvordan ved jeg hvilken jeg skal bruge? hvor skal jeg kigge hen? og det samme med grafikkort. hvor skal jeg kigge? jeg har en pc fra medion omkring 2 år gammel, mere ved jeg ikke? :)

mvh harem
god efterårsferie. :)
Avatar billede orient Nybegynder
10. oktober 2008 - 15:09 #1
Da du ikke skriver noget om hvad din pc hedder, foreslår jeg at du går ind på nedenstående adresse og taster din pc´s serienr.(står udvendig på din pc) og på den måde får du mulighed for update og en beskrivelse af lige præcis din pc.

http://www.medion.dk/
Vælg "service og support"
Avatar billede kurdo Novice
10. oktober 2008 - 16:07 #2
hejza. :) tak for svaret, når jeg downloader opdateringerne, så åbner jeg programmerne og det eneste jeg kan er at udpakke filerne i C:/ medion. jeg kan ikke åbne programmerne skal jeg bruge cden til at opdatere eller? :)

og der står ikke rigtig nogle informationer om mit pc?
der står "Downloads til PC Medion SYS 4447.03" :)
Avatar billede kurdo Novice
10. oktober 2008 - 16:08 #3
hov, det var bare den første fil der var en .bat fil, reste er .exe fir, så jeg er igang med at opdatere. :)