Avatar billede bertelsenbo Nybegynder
09. oktober 2008 - 15:41 Der er 1 løsning

iPhone (Mobile Me) PUSH funktionen virker ikke

Hej Eksperter,
Jeg har en iPhone 3G, og en tilhørende Mobile Me konto. Her burde Push af e-mails understøttes. Min iPhone er sat op til Push på den pågældende mail-konto (Mobile Me kontoen).

Det sker bare ikke... Jeg er nødt til selv at gå ind i mail-delen på telefonen før den opdaterer med serveren. Så opdager den at der "lige pludselig" eksempelvis er 8 nye mails. Altså bliver jeg ikke løbende/automatisk gjort opmærksom når en mail lander i min indbakke, ergo Pusher den IKKE!

Jeg har rodet ved alle indstillinger, men den PUSHER bare ikke.
What to do? Kan det være Telia der har klokket i mit abb.?

iPhone settings:
Indstillinger -> Hent nye data -> Push (slået til)
Ellers står den til at hente hvert kvarter hvis Push ikke understøttes. Den opdaterer ikke mine mails hvert kvarter eftersom push "understøttes", men så alligevel ikke.
Under avanceret står både "Kontaker, Kalendere" & "E-post" til Push.

SUUUK.
Avatar billede bertelsenbo Nybegynder
10. oktober 2008 - 11:03 #1
Nevermind, lige pludselig virker det uden jeg har gjort noget?
Andet end at have ringet til Telia 2 gange :-)