Avatar billede babelfish Nybegynder
08. oktober 2008 - 22:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Forskellige Connectors i Tomcat

Hej Eksperter.

Jeg skal have Tomcat konfigureret således, at jeg kan bestemme hvilke webapps der bruger hvilke Connectors.

Eksempel:
En Connector skal "køre" på port 5555 og KUN serve requests for EN bestemt webapp (fx. my-secret-app); en anden Connector skal "køre" på port 80 og serve requests for alle andre webapps end den ene der kører på den anden Connector.
Alternativt skal jeg bruge en mulighed for at filtrere requests for den ene (my-secret-app) fra den anden Connector.

Jeg håber det giver mening og at nogen kan svare.
Pfh. tak!
Avatar billede arne_v Ekspert
08. oktober 2008 - 23:36 #1
connectors er globale d.v.s. at kan ikke sætte dem per context

det nemmeste vil være at køre to instanser af Tomcat - hver har en connector med
en port og de web apps som skal bruge den port

den lidt mere tricky er at smide et servlet filter på web apps som tester på hvilken
port connectiosn kommer fra
Avatar billede babelfish Nybegynder
10. oktober 2008 - 09:25 #2
Ville egentligt helst undgå, at køre flere separate instanser, men "so be it"!
Tak for hjælpen.

Er der forøvrigt noget som helt du ikke ved noget om? :-)
Avatar billede arne_v Ekspert
10. oktober 2008 - 21:00 #3
Du kan jo også gå igang med filter løsningen. Men det kræver lidt kode.

Masser !!!!
Avatar billede arne_v Ekspert
26. oktober 2008 - 01:29 #4
all set ?
Avatar billede babelfish Nybegynder
06. november 2008 - 08:43 #5
Jeg er sprunget over filterløsningen, da den umiddelbart bliver lidt for tung at implementere. Tak for hjælpen!